HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Beşiktaş sezon sonunda kadrosundaki tüm Portekizliler ile yollarını ayırma niyetinde...
Havutçunun teklif geldiğini doğruladığı Fernandes için 17 milyon Euro isteniyor. Quaresma, Almeida, Simao ve Alves de listede. Bu beş isim de satılırsa yönetim yaklaşık 14 milyon Euroluk ödemeden kurtulacak.
BEŞİKTAŞTA Portekiz akımının tüm izleri bu sezon sonu büyük olasılıkla silinecek... Göreve gelirken kemerlerin sıkılacağını açıklayan ve yüksek maliyetli oyuncuların çokluğundan dem vuran Fikret Orman başkanlığındaki yeni yönetim, katkıları tartışılan tüm Portekizli oyuncuları satış listesine koydu.
-YÖNETİMİN oyuncuların satışından büyük gelir beklediği isim de bu sezon takımın en iyi oyuncusu olarak öne çıkan Fernandes... 38 maçta 7 gol atıp, 15 de asist yapan Fernandes, Avrupa kulüplerinin de dikkatini çekti. Geçen sezon 6 aylığına 985 bin 845 Euroya kiralanan, kendisine de 100 bin Euro verilen Fernandesin bonservisi sezon başında Valenciadan 2 milyon Euroya alınmıştı. 26 yaşındaki oyuncuya teklifler olduğunu önceki gün Havutçu da doğrularken, yönetimin 2 yıl daha kontratı olan oyuncu için belirlediği bonservis bedeli 17 milyon Euro...
-PORTEKİZLİLER içinde en çok tartışılan isim olan Q7 beklentilerin çok altında kalan Simao ve bu sezon 10 golle takımın ligdeki en golcü oyuncusu olmasına karşın eleştirilen Almeida da yine satış listesinde. Ancak Werder Bremenden fon aracığılıyla alınan Almeidanın satılması durumunda anlaşma gereği gelirin %55i siyah-beyazlı kulübe kalacak.
KİRALIKLAR GİDİYOR
-ÖTE yandan yönetim sezon başında %50si 3.1 milyon Euroya A.Madridden alınan Alvesle de yollarını ayırmak istiyor. Tüm oyuncular satılırsa siyah-beyazlılar 13 milyon 950 bin Euroluk ödemeden kurtulacak. Kiralık olarak gelen Bebenin yanı sıra Brezilyalılar Edu ve Sidnei için de bir transfer girişiminde bulunulmayacak.
Quaresma: Ayrılmayı düşünmüyorum
BEŞİKTAŞIN sihirbazı Quaresma dün sabah BeyazTVde yayınlanan Eceyle Tatılı Şeker programına katılırken siyah-beyazlı kulüpten kesinlikle ayrılmayı düşünmediğini açıkladı ve şöyle devam etti: Bu camia ve bu taraftara daha çok vereceklerim var. Ben bu kulübü gerçekten çok seviyor ve saygı duyuyorum. Bu renkler için sonuna kadar savaşmak istiyorum.
Havutçunun teklif geldiğini doğruladığı Fernandes için 17 milyon Euro isteniyor. Quaresma, Almeida, Simao ve Alves de listede. Bu beş isim de satılırsa yönetim yaklaşık 14 milyon Euroluk ödemeden kurtulacak.
BEŞİKTAŞTA Portekiz akımının tüm izleri bu sezon sonu büyük olasılıkla silinecek... Göreve gelirken kemerlerin sıkılacağını açıklayan ve yüksek maliyetli oyuncuların çokluğundan dem vuran Fikret Orman başkanlığındaki yeni yönetim, katkıları tartışılan tüm Portekizli oyuncuları satış listesine koydu.
-YÖNETİMİN oyuncuların satışından büyük gelir beklediği isim de bu sezon takımın en iyi oyuncusu olarak öne çıkan Fernandes... 38 maçta 7 gol atıp, 15 de asist yapan Fernandes, Avrupa kulüplerinin de dikkatini çekti. Geçen sezon 6 aylığına 985 bin 845 Euroya kiralanan, kendisine de 100 bin Euro verilen Fernandesin bonservisi sezon başında Valenciadan 2 milyon Euroya alınmıştı. 26 yaşındaki oyuncuya teklifler olduğunu önceki gün Havutçu da doğrularken, yönetimin 2 yıl daha kontratı olan oyuncu için belirlediği bonservis bedeli 17 milyon Euro...
-PORTEKİZLİLER içinde en çok tartışılan isim olan Q7 beklentilerin çok altında kalan Simao ve bu sezon 10 golle takımın ligdeki en golcü oyuncusu olmasına karşın eleştirilen Almeida da yine satış listesinde. Ancak Werder Bremenden fon aracığılıyla alınan Almeidanın satılması durumunda anlaşma gereği gelirin %55i siyah-beyazlı kulübe kalacak.
KİRALIKLAR GİDİYOR
-ÖTE yandan yönetim sezon başında %50si 3.1 milyon Euroya A.Madridden alınan Alvesle de yollarını ayırmak istiyor. Tüm oyuncular satılırsa siyah-beyazlılar 13 milyon 950 bin Euroluk ödemeden kurtulacak. Kiralık olarak gelen Bebenin yanı sıra Brezilyalılar Edu ve Sidnei için de bir transfer girişiminde bulunulmayacak.
Quaresma: Ayrılmayı düşünmüyorum
BEŞİKTAŞIN sihirbazı Quaresma dün sabah BeyazTVde yayınlanan Eceyle Tatılı Şeker programına katılırken siyah-beyazlı kulüpten kesinlikle ayrılmayı düşünmediğini açıkladı ve şöyle devam etti: Bu camia ve bu taraftara daha çok vereceklerim var. Ben bu kulübü gerçekten çok seviyor ve saygı duyuyorum. Bu renkler için sonuna kadar savaşmak istiyorum.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 63
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 121
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 36
