HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
WWE son zamanlarda eskideki güreşçileri getiriyor. WWE'de 2002-2004 yılları arasında güreşen Brock Lesnar, 1999-2004 yılları arasında güreşen A-Train her ne kadar Lord Tensai olsa da dün geri döndü. Onun dışında şovda 1996-2004 yılları arasında güreşen The Rock'da henüz bu yaptıklarının bir başlangıç olduğunu söyledi. Bu da onun önünde başarmak istediği şeylerin olduğunu gösterir. Aynı zamanda Kane'in maskeli haline dönmesini de bunlara ekleyebiliriz. Ayrıca Wrestlemania'da ayakta kalan eski 3 güreşçinin (Taker, Triple H, Shawn) aynı ringde bulunması da eklenebilir belki de. Evet biliyorum 2004 o kadar da eski bir tarih değil fakat aradan geçen 8 yıl var ve ayrıca bu 8 yıl içinde PG Era'ya da girdik. Attitude Era geri döner mi muhabbetine pek girmek istemiyorum. Çünkü PG Era'dan çıkamayacağımızı düşünüyorum. Ama sizce WWE geçmişi mi arıyor? Eğer arıyorsa bunun sonu nereye kadar gider?
