OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Crossfire Hakkında

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan XxDaRKßLaCKxX
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 663
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Slm arkadaşlar benim sizlere birkaç sorum war

Soru1:Crossfireda hack(hile) yükleyince sndrv.dll veya injector kullanarak oyuna giriyorum normalde bir mapa giriom zombi mesela hilesiz 10 sn en fazla sürüyor hileli 1-2dk da girior yada bazen oundan atıyor

Soru2:Crossfire hile kullanırken yine map yuklenırken masaüstüne atıyor ve send error report hatası veriyor
Resimi vereyim not netten buldum resimi çekemedim bu hata verior map yuklenırken
Resim:
<a href="http://bit.ly/c25MCx"><img src="http://f1203.hizliresim.com/v/t/3tx17.jpg" /></a>

resim Görünmüyorsa:http://f1203.hizliresim.com/v/t/3tx17.jpg

arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum!!!!!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst