Bvural41 1
Bvural41
kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Linux-BackTrack 5 R2

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan xXBiohazardXx
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Genel olarak normal bir işletim sistemi değildir. sitede şöyle yazıyorlar(tam indir)

Linux kullanıcılarına yönelik hazırlanmış olan BackTrack , bilgisayarınızın tüm güvenlik ihtiyacını karşılayacak düzeyde bir program.
Whax* ve Auditor**'ün birleşimi niteliğinde olan ve güvenlik ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamak için tasarlanan BackTrack , daha çok ileri düzey Linux kullanıcıları tarafından tercih edilmektedir. Yeni sürüm ile birlikte acemi kullanıcılarda BackTrack 'den yararlanabilmektedir.
Hem olağan ihtiyaçlarınızı, hem de güvenlik ihtiyacınızı en iyi şekilde karşılar.
Slax tabanlıdır.
Yapısal ve mantıksal olarak oldukça iyi, istenilenin en iyisini veriyor.
Daha yeni neler var***
* Artık paketler Slax 6 LZM formatında , daha çok yer ve daha stabil bir ortam sağlıyor
* Özel hazırlanmış Kernel 2.6.20 üzerinde çalışıyor
* Apple yamaları uygulandı
* Geniş Kablosuz Ağ Kartı desteği
* Lorcon Wifi / Metasploit entegrasyonu
* Wireshark Wifi Frame Injection yaması
* Japanese Input desteği
* 300'ün üzerinde güncellenmiş güvenlik araçları
* VoIP ile ilgili yeni bir bölüm
*: Güvenlik testi yapmak üzere hazırlanmış live linux sürümü.

Evet görüldüğü gibi güvenlik jart curt larından bahsetmişler ama alakası yok.birkaç program var diğer işlemleri hack üzerinedir.Air Crack-Brute Force-Sploit yapmak-yaymak için yapılmış bir işletim sistemidir.kullanması karmaşık komut sistemi üzerinden işlem yapmaktadır.Dos gibi birşey kodları biliyorsanız kullanırsınız bilmiyorsanız bazi gevur toomları var video çekmişler ordan bakarak yaparsınız.
indirip kullanırım diyorsanız buyurun indirin



backtrack_5_menu_01.png

5.png

BT4.png

1353788687_8e169f52d5.jpg
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst