Bvural41 1
Bvural41
kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

IE Açıgı Ve XP

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan QuietHero
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 243

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Microsoft en son Internet Explorer güvenlik açığı tartışmalarında daha önce yayınladığımız yapmıştı.

IE 6'daki açığı kabul eden Microsoft, güvenlik için yeni sürümlerin kullanılmasını gerektiğini savunuyor. ve , gelen IE karşıtı açıklamalarından önce de Microsoft'un bu konuda yoğun çabaları vardı. Microsoft uzun süredir kullanıcılara IE6'yı ve Windows XP'yi bıraktırmaya çalışıyor.

Ancak ne Internet Explorer 6 ne de Windows XP, güvenliğin artması için gereken hızda terk edilmiyor. Windows 7'nin çıkışı bu süreci hızlandırdı ama halen Çin ve Hindistan'da milyonlarca kullanıcı korsan Windows XP ve beraberinde varsayılan internet tarayıcı olarak gelen IE6'yı kullanmayı sürdürüyor.

Microsoft bunu yeni ürünlerini yaygınlaştırmak için bir fırsat olarak görse de haksız değil, güvenlik için güncellik çok önemli...
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst