HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Microsoft en son Internet Explorer güvenlik açığı tartışmalarında daha önce yayınladığımız
IE 6'daki açığı kabul eden Microsoft, güvenlik için yeni sürümlerin kullanılmasını gerektiğini savunuyor.
Ancak ne Internet Explorer 6 ne de Windows XP, güvenliğin artması için gereken hızda terk edilmiyor. Windows 7'nin çıkışı bu süreci hızlandırdı ama halen Çin ve Hindistan'da milyonlarca kullanıcı korsan Windows XP ve beraberinde varsayılan internet tarayıcı olarak gelen IE6'yı kullanmayı sürdürüyor.
Microsoft bunu yeni ürünlerini yaygınlaştırmak için bir fırsat olarak görse de haksız değil, güvenlik için güncellik çok önemli...
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
yapmıştı.IE 6'daki açığı kabul eden Microsoft, güvenlik için yeni sürümlerin kullanılmasını gerektiğini savunuyor.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
ve
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
,
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
gelen IE karşıtı açıklamalarından önce de Microsoft'un bu konuda yoğun çabaları vardı. Microsoft uzun süredir kullanıcılara IE6'yı ve Windows XP'yi bıraktırmaya çalışıyor.Ancak ne Internet Explorer 6 ne de Windows XP, güvenliğin artması için gereken hızda terk edilmiyor. Windows 7'nin çıkışı bu süreci hızlandırdı ama halen Çin ve Hindistan'da milyonlarca kullanıcı korsan Windows XP ve beraberinde varsayılan internet tarayıcı olarak gelen IE6'yı kullanmayı sürdürüyor.
Microsoft bunu yeni ürünlerini yaygınlaştırmak için bir fırsat olarak görse de haksız değil, güvenlik için güncellik çok önemli...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 37
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 378
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 235

