Bvural41 1
Bvural41
kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Windows'tan Linux'a geçiş sebebiniz nedir ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Hyper07
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 318

Windows'tan Linux'a geçiş sebebiniz nedir?

  • Açık kaynaklı ve özgür olduğu için

  • Windows'un sorunlarından ötürü

  • Ücretsiz olduğu için

  • Hızlı ve kararlı olduğu için

  • Deneme amaçlı/meraktan ötürü

  • Politik nedenlerle

  • Janjanlı olduğu için

  • Windows'tan bıktığım için

  • MS/Windows'u sevmediğim için

  • Kişiselleştirilebildiği/özelleştirilebildiği için

  • Korsan yazılım kullanmaya zorlamadığı için

  • Sağladığı geniş yazılım alternatiflerinden ötürü

  • Güvenlik

  • Diğer(Belirtiniz)


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst