Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Magic, Ortonın Opsiyonunu Kullandı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan eXeLaNsTR
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 179

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

0.8A


Orlando Magic Genel Menajeri Otis Smith, çaylak pivot Daniel Orton`ın kontratındaki opsiyonu kullanarak 2012-2013 sezonunun sonuna kadar takımda tuttu.

Mesaisinin büyük bir bölümünü Dwight Howard`a veren Smith, Temmuz ayında free-agent duruma geçecek olan Orton`ın opsiyonunu kullanmasıyla ilgili olarak yaptığı açıklamada, “O önemli bir fiziği bulunan genç bir oyuncu. Ayrıca Daniel antrenmanlarda iyi çalışıyor ve bizim organizasyonumuzun geleceği açısından önem kaydediyor“ dedi.

21 yaşındaki eski Kentucky pivotu Orton ise kendisine şans verilmesini beklediğini ve şimdiye kadar şans bulamadığını belirtti.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst