HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar Şimdi Sizlere metin2 Hakkında görüşlerimi paylaşacağım.
İlk olarak diyorum ki bu oyun bir Para tuzağıdır.
eğer bu oyunu oynarsanız ailenizden uzak kalacaksınız.
Eğer okuyorsanız zaten genellikle metin2 oyununun oyuncuları 10-20 Yaş arasındadır[Genellikle] Notlarınızda önemli bir düşüş yaşayacaksınız.
Geceleri Metin2 oyununu düşünüp uyuyamayakcaksınız.
Garip garip rüyalar görürsünüz.[Örümcekler domuzlar ayılar vs vs
Anneniz Babanız size baskı kuracak [kalk artık sunun başından gibi vs vs vs.]
Fene halde oyuna Kapılacaksın Ve Arkadaşlarını unutacaksın [ Dışlanabilirsin eylenceli bir işler olduğunda çağırılmaya bilirsin. vs vs vs ]
En önemliside sosyalleşemiyeceksiniz.
Sonra kastınız kastınız +65 +75 Oldunuz. Efsun almak isteyeceksiniz. Ama biliyoruz ki Metin2 oyununda efsun almak o kadar ucuz değil. Sağlam bir char dizmek için en az 300-400 Tl Yatırmalısınız ki oyunu iyi itemleriniz olsun. Eğer bu sizin paranız değil ise zaten bunun nasıl kazanıldığını bilmiyorsunuz demektir. Kim bilir aileniz bunu kazanmak için ne kadar ter döküyordur ?
Sonra aldınız diyelim . Ya hesabınız soyulursa Bütün itemleriniz Bütün paralarınız boşa gider..
Yukarıda bahsettiğim şeyler olmayıncada ezik düşüceksiniz yatacaksınız ezik denecek eminim bu kimsenin hoşuna gitmeyecektir.
Tamam bunları boşverin.
99 Lw oldunuz elinize ne geçecek ? Havalı mı oldunuz Havalı olmanız bu kadar saat bilgisayar başında durduğunuza deydi mi ?
Benim Düşüncem olarak bence deymez.
Metin2 Oyunu İnsanlara para tuzağıdır. İnsanları kandırıyorlar.
Zaten Metin2 nin en fazla para kazandığı ülke olarak söylüyorum Türkiyedir.
Siz Hiç gördünüz mü almanların italyanların ingilizlerin Oyuna 50 Tl den fazla verdiklerini [ Bazıları veriyor ama Türkiyede daha çok veriyorlar] Onlar asla 1000 Tl veremezler. Çünkü onlar bu oyunun para tuzağı olduğunu biliyorlar !
Şimdi Bir kaç arkadaş diyecek Sen oynamadın mı sen niye oynadın ?
Evet bizde oynadık bağımlısı oldum. Ama şimdi anlıyorum bu oyunun bir Para tuzağı olduğunu.
bu konuyu açma sebebibde iste bu Benim gibi tuzağa düşmesinler diye !
Bence oyuna para yatırılmaz. Diyeceklerim bu kadar. Bazı arkadaşlar aldırış etmeyecekler ama ileride anlayacaklar bunu sonucunu.
İlk olarak diyorum ki bu oyun bir Para tuzağıdır.
eğer bu oyunu oynarsanız ailenizden uzak kalacaksınız.
Eğer okuyorsanız zaten genellikle metin2 oyununun oyuncuları 10-20 Yaş arasındadır[Genellikle] Notlarınızda önemli bir düşüş yaşayacaksınız.
Geceleri Metin2 oyununu düşünüp uyuyamayakcaksınız.
Garip garip rüyalar görürsünüz.[Örümcekler domuzlar ayılar vs vs
Anneniz Babanız size baskı kuracak [kalk artık sunun başından gibi vs vs vs.]
Fene halde oyuna Kapılacaksın Ve Arkadaşlarını unutacaksın [ Dışlanabilirsin eylenceli bir işler olduğunda çağırılmaya bilirsin. vs vs vs ]
En önemliside sosyalleşemiyeceksiniz.
Sonra kastınız kastınız +65 +75 Oldunuz. Efsun almak isteyeceksiniz. Ama biliyoruz ki Metin2 oyununda efsun almak o kadar ucuz değil. Sağlam bir char dizmek için en az 300-400 Tl Yatırmalısınız ki oyunu iyi itemleriniz olsun. Eğer bu sizin paranız değil ise zaten bunun nasıl kazanıldığını bilmiyorsunuz demektir. Kim bilir aileniz bunu kazanmak için ne kadar ter döküyordur ?
Sonra aldınız diyelim . Ya hesabınız soyulursa Bütün itemleriniz Bütün paralarınız boşa gider..
Yukarıda bahsettiğim şeyler olmayıncada ezik düşüceksiniz yatacaksınız ezik denecek eminim bu kimsenin hoşuna gitmeyecektir.
Tamam bunları boşverin.
99 Lw oldunuz elinize ne geçecek ? Havalı mı oldunuz Havalı olmanız bu kadar saat bilgisayar başında durduğunuza deydi mi ?
Benim Düşüncem olarak bence deymez.
Metin2 Oyunu İnsanlara para tuzağıdır. İnsanları kandırıyorlar.
Zaten Metin2 nin en fazla para kazandığı ülke olarak söylüyorum Türkiyedir.
Siz Hiç gördünüz mü almanların italyanların ingilizlerin Oyuna 50 Tl den fazla verdiklerini [ Bazıları veriyor ama Türkiyede daha çok veriyorlar] Onlar asla 1000 Tl veremezler. Çünkü onlar bu oyunun para tuzağı olduğunu biliyorlar !
Şimdi Bir kaç arkadaş diyecek Sen oynamadın mı sen niye oynadın ?
Evet bizde oynadık bağımlısı oldum. Ama şimdi anlıyorum bu oyunun bir Para tuzağı olduğunu.
bu konuyu açma sebebibde iste bu Benim gibi tuzağa düşmesinler diye !
Bence oyuna para yatırılmaz. Diyeceklerim bu kadar. Bazı arkadaşlar aldırış etmeyecekler ama ileride anlayacaklar bunu sonucunu.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 313
- Cevaplar
- 19
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 197
