xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
berkmenoo 1
berkmenoo
Hikaye Ekle

Kolayca Goli almann yolu

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan godma
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 933
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar İlk Önce Merhaba.
DarkOrbitimize giriyoruz ve 5 tane flax droit alıyoruz.
1.100.000 cradis 2.200.000 cradis 3.400.000 cradis 4.800.000 cradis 5.1.600.000
cradis yani toplam = 3m.100k edior
Ama onları 6 lvl yaptıgınızda 2m edior yani 5 droidimiz var
5x2=10.000.000 cradis bu işlem 1 saat sürüyor eyerki geminiz iyiyse
Bunu 6 saat yaparsanız 18.000.000 cradis kaybeder 60.000.000 cradis kazanırsınız ve bu sayede goli lf3 ve daha bircok şeyi alabilirsini :ka19:
Konunun Sabitlenmesi Dilegiyle Lütfen +Rep pls


Mutlaka Bilen Vardır.Bu konu daha önce açılmışsa Özür dilerim.
Bilmeyenler Ögrenir :ka19:
 
Bence diroitleri 6 level yapmak zor ben skylab tan yararlanarak para kasıyorum.

Ve bu diroti 6 level yapıp satmak, forumda çok bilinen bir şey diye düşünüyorum.

Yinede teşekkürler değişik bir fikir.
 
Arkadaşlar İlk Önce Merhaba.
DarkOrbitimize giriyoruz ve 5 tane flax droit alıyoruz.
1.100.000 cradis 2.200.000 cradis 3.400.000 cradis 4.800.000 cradis 5.1.600.000
cradis yani toplam = 3m.100k edior
Ama onları 6 lvl yaptıgınızda 2m edior yani 5 droidimiz var
5x2=10.000.000 cradis bu işlem 1 saat sürüyor eyerki geminiz iyiyse
Bunu 6 saat yaparsanız 18.000.000 cradis kaybeder 60.000.000 cradis kazanırsınız ve bu sayede goli lf3 ve daha bircok şeyi alabilirsini :ka19:
Konunun Sabitlenmesi Dilegiyle Lütfen +Rep pls


Mutlaka Bilen Vardır.Bu konu daha önce açılmışsa Özür dilerim.
Bilmeyenler Ögrenir :ka19:
İlk olarak "Cradis"''in ne demek olduğunu açıklarmısın?
İkinci olarak Goliath'ı teklifle almak zamana bağlıdır bence.100M'dan aşşa teklifle alamassın.Bunuda diroitlerden sağlayamassın en iyisi bot..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst