HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar ben posei_don ama aydnlee hesabımdan yazıyorum.Neden ?
Cevap veriyim
posei_don hesabım yaklaşık 5-6 ay önce ban yedi(sebepsiz yere).Olay şöyle oldu ;
Bir sabah kalktım bir foruma bakiyim bir şeyler varmı dedim ve siteye eriştim.posei_don id mi ve şifremi giriş bölümüne girdim fakat ardından beni çok sinirlendiren bir olayla karşılaştım hesabım banlanmış.
sebep:sebepsiz
süre:
şeklinde bir tablo karşıladı beni hemen aydnlee hesabıma girdim ve kurucu ya mesaj attım.
Fakat aylardır ne cevap yazıldı nede hesabımın banı açıldı lütfen biri bu konuda bana yardım etsin ne yapacağımı bilemiyorum hesabım tm üyeydi ve o hesabı seviyorum yardım lütfen
Cevap veriyim
posei_don hesabım yaklaşık 5-6 ay önce ban yedi(sebepsiz yere).Olay şöyle oldu ;
Bir sabah kalktım bir foruma bakiyim bir şeyler varmı dedim ve siteye eriştim.posei_don id mi ve şifremi giriş bölümüne girdim fakat ardından beni çok sinirlendiren bir olayla karşılaştım hesabım banlanmış.
sebep:sebepsiz
süre:
şeklinde bir tablo karşıladı beni hemen aydnlee hesabıma girdim ve kurucu ya mesaj attım.
Fakat aylardır ne cevap yazıldı nede hesabımın banı açıldı lütfen biri bu konuda bana yardım etsin ne yapacağımı bilemiyorum hesabım tm üyeydi ve o hesabı seviyorum yardım lütfen
