HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar son günlerde gündemde olan Bedelli askerlik konusunu oylamaya sunuyorum.Bakalım sizin fikriniz ne?
Not:Olsun diyenler neden olsun dediğini, olmasın diyenler neden olmasın dediğini konu altında belirtirse sevinirim.
ben olsun diyorum. bari parası olan hayatını yaşasın. zaten yasa çıksada çıkmasada zenginler askerlik yapmayacagı için. bende uzun dönem yapacagım için sıkıntı yok 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 24
