Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

CriTicaLFigh RekorLari .. PayLasımlar Devam Edecek ..

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan PSytMoN
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 34
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Wolfteam'da herhangi bi oyunda bu gösterdiğin sıralamalarda en yüksek skoru olan en yukardadır her zaman.Bu sadece Kurt Avı Modu'nda biraz değişiktir.2 takım içinde toplam en yüksek skor yani oyundaki en yüksek skor 1.sırada olur.Senin gösterdiğin tablolarda sen 200 öldürme yapmışsın neden 1.sırada değilsin.(Birinciden kastım tabloda sol tarafta 1. olmaman) Oyun içinde dikkat edersen (özellikle Kurt Avı modunda) bu böyledir.Photoshop yapıyon oyunu bilmiyon:ka24::ka24:Oyunu öğren gel.:cool:

sen oyunu biliyormusun ? farkındamasn
kırmızı tarfn birincisi orda olr mavi tarah ise.. sagda. egerolmusen .
solda yazar ?
oyununun sonunda kimin kazandigi belli olr dene istersen geri zekali ..
sacma sacma konusma . suhanda Nick degistrdm acemi albay oldum adi TCAmasya.
 
sen oyunu biliyormusun ? farkındamasn
kırmızı tarfn birincisi orda olr mavi tarah ise.. sagda. egerolmusen .
solda yazar ?
oyununun sonunda kimin kazandigi belli olr dene istersen geri zekali ..
sacma sacma konusma . suhanda Nick degistrdm acemi albay oldum adi TCAmasya.

1-)Hakaret etme.
2-)Oyunu öğrende gel;)
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst