mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Hikaye Ekle

Wolfteam [TR] 20.10.2011 UBER HACK + UÇARKEN TEK ATMA

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan nader56ndeu
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Öncelikle şehitlerimizin ailelerine allah sabır versin ve yaralılarımızada acil şifa versin diyerek konumuza giriyoruz.

23pl.png


[SS yi çeken hackerboy2 ye sonsuz teşekkürler]
Merhaba Arkadaşlar. 20.10.2011 Yeni çalışan Uber Hackımız geldi Hiho

NEDİR BU UBER HACK?

Arkadaşlar uber hack sayesinde uçuyoruz ve bu uber hackte uçma dışında acayip ses getirecek özelliklerde var sizi biraz merakta bırakayım açınca görün Buyuk1

Hangi İşletim Sistemlerinde Çalışır ?
WİNDOWS XP [+] DENENDİ
WİNDOWS 7 32/64 BİT [+] DENENDİ
WİNDOWS Vista [DENEMEDİM ÇALIŞIP ÇALIŞMADIĞINI BİLMİYORUM]

Nasıl Yaparım?
Windows 7 LER İçin Nasıl Çalıştırılır:
1-] Wolfteam.exe ye sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştır diyin.
2-] Sonra 4 reklama tıklayıp continues diyin
3-] Oyuna girin otomatik açılır hile.

XP Ler İçin:
1-] Wolfteam exe yi açın
2-] 4 REKLAMA TIKLAYIP CONTİNUES DİYİN
3-] OYUNA GİRİN TADINI ÇIKARIN

şimdi ise tek atma ve uçarken sıkmada video var yarın upload edeceğim...

Tek Atmak İçin
1-] modu ex işgali yapın
2-]. 1-2 kişi alıp yeniden doğun güç kurt alın ve hemen aşağı indirip modu ölüm oyunu yapın
3-] .ve yeniden doğun
4-] f3 le ucun ve f2 ye basın duvarın içnden geçerken zıplayark gitmeyesiniz diye
5-] insanken yerin dibine girip yarınız dışarda klsn sonra hmn kurt olup insan oln
6-] . tekrar f3 le uçun biraz yukarı çıksın f ile kapatın ucar

7-] aynısını diğer el yapn ztn dier el büyük ihtimalle tek atar


Oyun İçi Görüntüler

screenshot2011y10m20d20.jpg


Gelelim İndirme Linkine:
DİPNOT MAZİ:
Arkadaşlar hilede virüs varmı yokmu bilmiyorum ben 3 gündür sorunsuz kullanıyorum ve hiçbir zarar görmedim. Herkes hileden çok mutlu yarın video ekleyeceğim iyi geceler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst