mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Couceiro: "Kasımpaşa hak etti.."

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan RüzgaRınSonu19.07
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 169

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Couceiro maçtan sonra yaptığı açıklamada, ilk yarıda kötü oynadıklarını vurgulayarak, ''Maçtan önce Kasımpaşa'nın kontratağa çok iyi çıktığını söylemiştik. Bunu yapmalarına izin verdik ve 2-0 geriye düştük. İkinci yarı oyunumuzu biraz düzelttik. Ancak olaylardan dolayı kontrolümüzü kaybettik. Kasımpaşa ilk yarıdaki oyunuyla maça hak etti'' diye konuştu.

Couceiro, hakemin ikinci yarıda önce verdiği, sonra iptal ettiği penaltı ve kırmızı kartla ilgili olarak bir soru üzerine, ''O pozisyonun çok önemli olduğunu düşünmüyorum. İlgilenmem gereken kendi takımım. Maçta daha büyük yanlışlar da var. Kasti hareketler yapıldığında hakemler görmezden gelmemeli. ilk yarıdan itibaren bu sıkıntılar başladı'' şeklinde konuştu.

Couceiro, ''Hafta içinde yaşanan bahis skandalı oyununuzu etkiledi mi'' şeklindeki bir soru üzerine de ''Bahaneler üretmemek gerekiyor. Böyle bir şeyin arkasına sığınamayız'' dedi.

Gaziantepsporlu futbolcu Zurita ise maçta ikinci yarıda garip olayların olduğunu ifade ederek, ''14 senedir futbol oynuyorum, yardımcı hakemlerin iptal ettiğini gördüm ama hayatımda ilk defa 4. hakemin hem penaltı hem kırmızı kartı iptal ettiğine şahit oldum'' dedi.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst