mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Neden 3 Bira ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan WeDaTTT
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 165
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Temel bir gün avrupaya gider.Temelin kötü bir aliskanligida vardir, sürekli içki içer.birgun bara girip barmenden üç bira ister ve hepsini içer.Üç-bes defa böyle yapinca barmen merak eder ve sorar;-"Niye hep üç tane bira içiyorsunuz?Temel cevap verir;-"ben,Dursun ve Hamdi bizler üçüzüz. hepimiz dünyanin farkli yerlerindeyiz.hepimizde bara girdigimizde birbirimizin yerine bira içeriz, öteki ikibirayi o yüzden içiyorum" der.Yine günlerden bir gün Temel baragelir ve iki bira ister, barmen verir.Temel biralari içtikten sonra tamkalkarken barmen sorar;-"Allah rahmet eylesin efendim, kardesinizin biri öldü heralde?" deyince Temel cevap verir;-"Hayir ben içkiyi biraktim da.."


 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst