HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Evet arkadaslar. Benim internetim müthiş bir biçimce yavaş ve bu yüzden wolfteama giremiyorum . Acaba herkesinmi interneti yavas.?
Not:Konunun yeri burası olmayabilir.Bilemedim. Bu yüzden herkesden özür dilerim.
Not:Konunun yeri burası olmayabilir.Bilemedim. Bu yüzden herkesden özür dilerim.
Evet Konu Yeri Değil.
NOT: Benim İnternetim Yavaş Değil Söyliyim. Hamachi kurulumu Sende?
Hamachi İnterneti Yavaşlatıyor. Başıma Geldi.
NOT: Benim İnternetim Yavaş Değil Söyliyim. Hamachi kurulumu Sende?
Hamachi İnterneti Yavaşlatıyor. Başıma Geldi.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 37
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 53
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 49
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 43
