Bvural41 1
Bvural41
kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Ping olayı??

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan break
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 460

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar hamachi olmayan bir servere mc ile girmenin bir yolu var gibime geliyor ama emin olmak istedim.
Çalıştıra Ping yazıp oyunun sitesini yazdık ip çıktı karşımıza bu ip ile mcden servere girilirmi sizce eğer oluyorsa bildiğim tüm pvpleri bir başlık altında toplayıp sunacağım.
Şimdiden teşekkürler:)
 
bildginiz pvp oyun sunucularin tam ip adresini biliorsaniz mc.texte yazarsaniz girersiziniz, bu sekilde bir sunucuya baglanirsiniz, fakat coklu sunucuya baglancaksaniz clinet olusturmanizi tavsiye ederim .root.epk dosyasini editlerseniz serverlere gore , coklu sunucuya baglanma imkanina kavusurusnuz. keyifli forumlar.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst