kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

"Görevimizin başındayız"

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan bocek25
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 203

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Trabzonspor Başkanı Sadri Şener, "Geçmişte çalışma azmimizi kıracak gelişmeler olsa da görevimizin başındayız" dedi.


Trabzonspor kulübünün aylık dergisindeki yazısında önemli açıklamalarda bulunan başkan Sadri Şener, yeni sezona Avrupa mücadelesiyle başladıklarını belirterek, “Transfer döneminde göstermiş olduğumuz üstün gayretlerle geçen yıldan daha iyi bir kadro kurduğumuza inanıyoruz. Bu kadroyla çıktığımız Benfica karşısında özellikle ilk maçta oynadığımız başarılı futbola rağmen yediğimiz talihsiz goller ve hatalı hakem kararları nedeniyle sahadan istediğimiz sonuçla ayrılamadık. Rövanşta da aleyhimize olan talihsizlikler devam etti ve tura veda etmek zorunda kaldık. Hakemler iki maçta attığımız 3 golü iptal etti. Oyuncularımız haksız kartlar gördü. Temennimiz Athletic Bilbao ile oynayacağımız müsabakalarda bu tablonun tekrarlanmamasıdır” dedi.

"BENFICA MAÇINDAN DAHA İYİ OLMAK ZORUNDAYIZ"

Şener, Şampiyonlar Ligi’nden elenmelerinin ardından en büyük hedeflerinin Play-Off’u geçerek UEFA Avrupa Ligi’nde gruplara kalmak olduğunu ifade ederek, “Bunu başaracak bir teknik heyete ve oyuncu kadrosuna sahip olduğumuza inanıyoruz. Rakibimizden asla çekinmiyoruz. Her iki maçta da Benfica önündeki mücadelemizden daha iyisini sergileyerek yolumuza devam etmek amacındayız. Sezon öncesi yaptığımız transferlerden oldukça memnunuz. Zokora zaten kalitesi bilinen bir futbolcu. Adrian, Celustka ve Henrique de üstün kabiliyetlerini kısa sürede belli ettiler” diye konuştu.

“ÇALIŞMA AZMİMİZİ KIRABİLECEK GELİŞMELER OLSA DA GÖREVİMİZİN BAŞINDAYIZ”

Şener, takımın her geçen gün daha iyiye gideceğine inandığını da vurgulayarak, “Her geçen gün yenilerle eskiler birbirini daha iyi tanıyınca her şeyin çok daha iyi olacağını biliyoruz. Haftalar ilerledikçe ekibimiz daha da forma girecektir. Geçmiş süreçte şevkimizi, çalışma azmimizi kırabilecek bazı gelişmeler yaşansa da bizler görevimizin başındayız. Kulübün ilerlemesi adına tüm yönetim kurulu üyesi arkadaşlarımızla birlikte elimizden gelen gayreti göstermeye devam ediyoruz. Bu aşamada siz değerli taraftarlarımızın desteği büyük önem taşımaktadır. Hep birlikte elele vererek bütün zorlukların üstesinden geleceğimizden kimsenin şüphesi olmasın” ifadelerini kullandı.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst