Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Hikaye Ekle

Kobe mi? Salıyı bekleyin!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ByViien
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 131

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Şeref Yalçın'la beraber Kobe Bryant transferi için ABD'ye giden Başkan Yıldırım Demirören, eli boş dönmemeye kararlı. Amerikalı süperstarla yapılan görüşmelerin olumlu geçtiğine dikkat çeken Demirören, “9 Ağustos'u bekleyin” dedi.

..Ve Beşiktaş dünyanın en iyi basketbolcusu olarak gösterilen Kobe Bryant transferinde bir adım daha attı. Iverson ve Williams’a Siyah-Beyazlı formayı giydiren Şeref Yalçın’la beraber Amerika’nın yolunu tutan başkan Yıldırım Demirören, burada Kobe ile buluştu. Tecrübeli basketbolcu ve menaceri Rob Pelinka’yla uzun süre pazarlık yapan Demirören’in transferde büyük aşama kaydettiği öğrenildi. İstanbul’a kesinlikle eli boş dönmek istemeyen Demirören’in Kobe’nin maliyetleri için de birçok fedakarlık yaptığı kaydedildi. Siyah-Beyazlılar’a Amerika’dan müjdeli haberi veren başkan Yıldırım Demirören, “Kobe ve menaceri ile yaptığımız görüşme sorunsuz geçti. İstanbul’a 9 Ağustos’ta birlikte dönme adına kendileriyle konuşuyoruz. Futbolda olduğu gibi basketbolda da sadece Avrupa değil, bizi dünya konuşuyor. Bugün Amerika’da Beşiktaş’ın adını bilmeyen kalmadı. Williams’la olduğu gibi Kobe’yle de anlaşacağımıza inanıyorum” ifadesini kullandı.

Tek sorun ‘Nike’

Kobe Bryant’la sponsorluk anlaşması olan Nike firmasının yetkilileri ise başarılı oyuncunun Çin’e gitmesinden yana. Çin’deki pazardan kendilerine pay çıkartmak isteyen yetkililer, Kobe’ye bu yönde baskı yapıyorlar. Ancak Çin Basketbol Federasyonu’nun “Her takım NBA’den sadece bir oyuncuyu kadrosuna katabilir” projesi yürürlüğe girerse Beşiktaş’ın işi iyice kolaylaşacak.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst