HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
evet arkdaslar dedigim gibi efsane Lonca SaDaKaT geri dönüyor.
ilk haliyle hiçbir hile şike yapmadan ilk 8 e irip we 3.olan tek lonca bizdik.Şike yaptıgımızı düşünen warsa sölesin we kanıtlarını göstersin.Herneyse.Suramın SaDaKaT loncasını kapattım üzgünüm çünkü TUGRA loncasına geçmem gerekiyordu kardeşilerimin arkdaslarımın yanına.Ama ne olursa olsun SaDaKaT loncası Tekrar yapıcaktım
.Ve şamanımla açtım.Hiç yenilgisi yok.Hatta EfSaNeTeaM'i lonca savasında yendik
.Tamam arenada yenemeyiz ama nasıl yenelim bnde 6 edit var bide 95lwl ful editli sura bide 98 xercan var dierleri editsiz.Bizde tabi areanasız savası kaznadık wurkaç xD.
Ama sonuçta SaDaKaT WiN
Galibiyet:4
Beraberlik:0
Kaybedilen:0
suan 137.sırada cnkü lonca seviyesi çok düşük xD.Ama 20lwL olunca emin olun bide 30 felan olur bence En son baktımgımda 9LwL di xD
Editli kişileri beklerim loncama
For EveR ChatLaX xD
ilk haliyle hiçbir hile şike yapmadan ilk 8 e irip we 3.olan tek lonca bizdik.Şike yaptıgımızı düşünen warsa sölesin we kanıtlarını göstersin.Herneyse.Suramın SaDaKaT loncasını kapattım üzgünüm çünkü TUGRA loncasına geçmem gerekiyordu kardeşilerimin arkdaslarımın yanına.Ama ne olursa olsun SaDaKaT loncası Tekrar yapıcaktım
.Ve şamanımla açtım.Hiç yenilgisi yok.Hatta EfSaNeTeaM'i lonca savasında yendik
.Tamam arenada yenemeyiz ama nasıl yenelim bnde 6 edit var bide 95lwl ful editli sura bide 98 xercan var dierleri editsiz.Bizde tabi areanasız savası kaznadık wurkaç xD.Ama sonuçta SaDaKaT WiN

Galibiyet:4
Beraberlik:0
Kaybedilen:0
suan 137.sırada cnkü lonca seviyesi çok düşük xD.Ama 20lwL olunca emin olun bide 30 felan olur bence En son baktımgımda 9LwL di xD
Editli kişileri beklerim loncama
For EveR ChatLaX xD
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
benim edit derecem düşüor artıor xD
http://www.turkmmo.com/venus-pazar-alani/1414662-chatlax-lt3-lt3.html
Kardeşim kusura bakma ama , senin 2 kelimeden biri yalan
52 Editim var diyorsun simdi gelmiş bende 6 edit var diyorsun . Bunun bir açıklaması varmı ? Bu kadar kısa sürede 46 edit satmak cok zor olsa gerek 
Kardeşim kusura bakma ama , senin 2 kelimeden biri yalan
52 Editim var diyorsun simdi gelmiş bende 6 edit var diyorsun . Bunun bir açıklaması varmı ? Bu kadar kısa sürede 46 edit satmak cok zor olsa gerek 
