HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Konu başlığı Klasik Başlat Menüsü, fakat Windows 7 de klasik başlat menüsü malesef eklememişler. Klasik görünümü koymuşlar fakat, başlat menüsünü koydurmamış bill amca
Kaynakwh:
Bende oldum olası hep klasik başlatı kullandım. Bu şekilli sonradan çıkma başlat menüsü içime hiç sinmemişti. Başlat menüsü ayarlarına girip şunu hemen değiştireyim bari dedim. Birde ne göreyim ayar yok. Girmediğim yer kalmadı fakat bulamadım. Google dayıma sordum baktımki bir progr***** ile bu işi yapmak mümkün. Programın adı CsMenu.exe İnsana javascript menü programı gibi geliyor
İndirin kurun ve Başlat çubuğunuzu Windows 7 de klasik kullanın.Kaynakwh:
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Bende oldum olası hep klasik başlatı kullandım. Bu şekilli sonradan çıkma başlat menüsü içime hiç sinmemişti. Başlat menüsü ayarlarına girip şunu hemen değiştireyim bari dedim. Birde ne göreyim ayar yok. Girmediğim yer kalmadı fakat bulamadım. Google dayıma sordum baktımki bir progr***** ile bu işi yapmak mümkün. Programın adı CsMenu.exe İnsana javascript menü programı gibi geliyor
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
