Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Windows 7 Klasik Başlat Menüsü

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Deimosx
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 401

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Konu başlığı Klasik Başlat Menüsü, fakat Windows 7 de klasik başlat menüsü malesef eklememişler. Klasik görünümü koymuşlar fakat, başlat menüsünü koydurmamış bill amca
s1.gif
Kaynakwh:




Bende oldum olası hep klasik başlatı kullandım. Bu şekilli sonradan çıkma başlat menüsü içime hiç sinmemişti. Başlat menüsü ayarlarına girip şunu hemen değiştireyim bari dedim. Birde ne göreyim ayar yok. Girmediğim yer kalmadı fakat bulamadım. Google dayıma sordum baktımki bir progr***** ile bu işi yapmak mümkün. Programın adı CsMenu.exe İnsana javascript menü programı gibi geliyor
s1.gif
İndirin kurun ve Başlat çubuğunuzu Windows 7 de klasik kullanın.Kaynakwh:



image001.jpg
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst