HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar crossfireyi ben uk severlerede en fazla 110 civarında pingle oynuyordum.Updateden sonra pingim 800 lere kadar çıkıyor ama hiç sabit olmuyor. bir ara 800 sonra 500 hatta 130 lara kadar iniyor ama sonra tekrar 500 800 lere kadar çıkıyor.İnternet hızım da 8 mbit sizde böyle bir sorun var mı yoksa sorun sadece bende mi?
Bir şey falan mı indiriyorsun yada patchdendir yarına kadar bekle format at eğer kablosuzsa şifreni değiştir bunun dışında bir şey olamaz başka UK serverlar dene kilit.
Bir şey falan mı indiriyorsun yada patchdendir yarına kadar bekle format at eğer kablosuzsa şifreni değiştir bunun dışında bir şey olamaz başka UK serverlar dene kilit.
İşi çözdüm ya.Ben pingi düşürmek için cfospeed kullanıyorum.Bi şey indirmiştim.O yüzden cfospeedi bant genişliği taraflı ya ayarladım.Sonrada pinge öncelik veri ayarlamamışım.Şimdi ayarladım.Düzeldi.Pingim artık eskisi gibi. teşekkürler

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 562
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 597
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 251
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 230
