HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar ben buldum paylaşmak istedim.
PROGRAM DOWLOAD
Link açılmıştır.
VİRÜS TOTAL SONUÇLARI eklenecektir.
ANLATIM İÇİNDE VARDIR .
BEN KISACA ANLATAYIM ..
CONFİG DOSYASINI ACIYORUZ
Kod:
[config] user = root pass =123456 host = hamachi ipin .100 lü accountdb = account playerdb = player commondb = common
VAR USER:ROOT PASS:123456 HOST HAMACHİ İP.100 DİĞERLERİNE DOKUNMUYORSUNUZ.SERVERİNİZ AÇIKKEN ;
NAVİCAT>PLAYER>SAĞ TIKLA Dump SQL File... YE TIKLIYORUZ EKRANA BİRŞEY GELECEK ... VAR ONA BASIN İNDİRDİGİNİZ DOSYAYI RARDAN CIKARIORSUNUZ ZATEN ORDA İTEM_PROTO VAR ONU NAVİCATA TANITIN BİRAZ UZUN SÜRER BİTTİKTEN SONRA REBOOT ATIN SWYE TMMDIR.BU İTEM_PROTOYU YAPMAMIZIN SEBEBİ İTEM EDİTLEME YAPAMAYIZ PROGRAMDAN ONUN İÇİN
BİR TEŞEKKÜR ETMENİZ YETER..
İTEM EDİTLEMEDEN ÖRNEK BİR FOTOĞRAF
PROGRAM DOWLOAD
Link açılmıştır.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
VİRÜS TOTAL SONUÇLARI eklenecektir.
ANLATIM İÇİNDE VARDIR .
BEN KISACA ANLATAYIM ..
CONFİG DOSYASINI ACIYORUZ
Kod:
[config] user = root pass =123456 host = hamachi ipin .100 lü accountdb = account playerdb = player commondb = common
VAR USER:ROOT PASS:123456 HOST HAMACHİ İP.100 DİĞERLERİNE DOKUNMUYORSUNUZ.SERVERİNİZ AÇIKKEN ;
NAVİCAT>PLAYER>SAĞ TIKLA Dump SQL File... YE TIKLIYORUZ EKRANA BİRŞEY GELECEK ... VAR ONA BASIN İNDİRDİGİNİZ DOSYAYI RARDAN CIKARIORSUNUZ ZATEN ORDA İTEM_PROTO VAR ONU NAVİCATA TANITIN BİRAZ UZUN SÜRER BİTTİKTEN SONRA REBOOT ATIN SWYE TMMDIR.BU İTEM_PROTOYU YAPMAMIZIN SEBEBİ İTEM EDİTLEME YAPAMAYIZ PROGRAMDAN ONUN İÇİN
BİR TEŞEKKÜR ETMENİZ YETER..
İTEM EDİTLEMEDEN ÖRNEK BİR FOTOĞRAF
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 2K
- Kilitli
- Cevaplar
- 30
- Görüntüleme
- 5K
- Soru
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 612
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 798
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 578
