HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
NBA Başkanı David Stern
2010-2011 normal sezonundaki 2 maçın İngiltere'nin başkenti Londra'da yapılacağını söyledi.
NBA Başkanı Stern
4 ve 5 Mart 2011 tarihlerinde yapılacak Toronto Raptors-New Jersey Nets maçlarının
Londra'daki O2 Arena'da oynanacağını açıkladı.
NBA yönetiminin
yıllardır deniz aşırı ülkelere açılmak istediğini belirten Stern
bu maçların
2012 Yaz Olimpiyat Oyunları'na ev sahipliği yapacak Londra'da oynanacak olmasından duyduğu mutluluğu dile getirdi. Stern
maç biletlerinin 1 Eylül'de piyasaya sürüleceğini ifade etti.
1990'ların başlarında da NBA normal sezonundaki bazı maçlar Japonya'da oynanmıştı.
NBA Başkanı Stern
NBA yönetiminin
1990'ların başlarında da NBA normal sezonundaki bazı maçlar Japonya'da oynanmıştı.
