OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

NBA Avrupa'ya açılıyor..

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan qReaTh
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 135

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

NBA Başkanı David Stern
smilev.gif
2010-2011 normal sezonundaki 2 maçın İngiltere'nin başkenti Londra'da yapılacağını söyledi.

NBA Başkanı Stern
smilev.gif
4 ve 5 Mart 2011 tarihlerinde yapılacak Toronto Raptors-New Jersey Nets maçlarının
smilev.gif
Londra'daki O2 Arena'da oynanacağını açıkladı.

NBA yönetiminin
smilev.gif
yıllardır deniz aşırı ülkelere açılmak istediğini belirten Stern
smilev.gif
bu maçların
smilev.gif
2012 Yaz Olimpiyat Oyunları'na ev sahipliği yapacak Londra'da oynanacak olmasından duyduğu mutluluğu dile getirdi. Stern
smilev.gif
maç biletlerinin 1 Eylül'de piyasaya sürüleceğini ifade etti.

1990'ların başlarında da NBA normal sezonundaki bazı maçlar Japonya'da oynanmıştı.​
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst