HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ia "Şampiyonlar Ligi'ne hazırlık açısından yol gösteren harita niteliğinde maçlar yapacağız" dedi..
Basın toplantısına katılan sarı lacivertli futbolcu Dia Belçika'da ve özellikle de Fransızca konuşulan bir ortamda olmaktan mutlu olduğunu söyledi.
Dia hazırlık döneminin bir parçası olan hazırlık maçlarını oynamaya geldiklerini belirterek ''Oynayacağımız maçlar zorluk derecesi yüksek. Önemli takımlar rakip. Bizim Şampiyonlar Ligi'ne hazırlık açısından yol gösteren harita niteliğinde maçlar olacak. İyi sonuç almak isteriz ve lige hazır biçimde girmek isteriz'' dedi.
Geçen sezon özellikle transfer görüşmelerinin biraz uzaması sonradan netleşmesi nedeniyle sezon başı hazırlıklarına katılamadığını vurgulayan Fenerbahçeli futbolcu sezon başı çalışmalarının çok önemli olduğunu ve sakatlık önleyici niteliği de bulunduğunu kaydetti.
Geçmişte biraz uyum sorunu yaşadığını da itiraf eden sarı lacivertli oyuncu şunları söyledi:
"Uyum sorunu yaşadım ama bunlar geçmişte kaldı. Bu sezon amacım istikrarlı oynayıp üst düzeyde takımıma katkıda bulunmak. Sezon bittikten sonra teknik heyetimiz bize antrenman programı verdi tatil için. Ben bunu harfiyen uyguladım. Kendimi bu nedenle şimdi iyi hissediyorum. Çok iyi bir takımımız var. Büyük hedeflerimiz var ben de bu hedeflerin bir parçası olmak istiyorum. Kolay sakatlandığım doğru değil. Şu anda takımı ve hocamızı tanıyorumuyum sürecini atlattığım bir dönem yaşıyorum. Bu sezon çok farklı olacak. Ben kendimi geliştirmek için çaba harcıyorum. Beni yargılayacak hocamızdır."
Basın toplantısına katılan sarı lacivertli futbolcu Dia Belçika'da ve özellikle de Fransızca konuşulan bir ortamda olmaktan mutlu olduğunu söyledi.
Dia hazırlık döneminin bir parçası olan hazırlık maçlarını oynamaya geldiklerini belirterek ''Oynayacağımız maçlar zorluk derecesi yüksek. Önemli takımlar rakip. Bizim Şampiyonlar Ligi'ne hazırlık açısından yol gösteren harita niteliğinde maçlar olacak. İyi sonuç almak isteriz ve lige hazır biçimde girmek isteriz'' dedi.
Geçen sezon özellikle transfer görüşmelerinin biraz uzaması sonradan netleşmesi nedeniyle sezon başı hazırlıklarına katılamadığını vurgulayan Fenerbahçeli futbolcu sezon başı çalışmalarının çok önemli olduğunu ve sakatlık önleyici niteliği de bulunduğunu kaydetti.
Geçmişte biraz uyum sorunu yaşadığını da itiraf eden sarı lacivertli oyuncu şunları söyledi:
"Uyum sorunu yaşadım ama bunlar geçmişte kaldı. Bu sezon amacım istikrarlı oynayıp üst düzeyde takımıma katkıda bulunmak. Sezon bittikten sonra teknik heyetimiz bize antrenman programı verdi tatil için. Ben bunu harfiyen uyguladım. Kendimi bu nedenle şimdi iyi hissediyorum. Çok iyi bir takımımız var. Büyük hedeflerimiz var ben de bu hedeflerin bir parçası olmak istiyorum. Kolay sakatlandığım doğru değil. Şu anda takımı ve hocamızı tanıyorumuyum sürecini atlattığım bir dönem yaşıyorum. Bu sezon çok farklı olacak. Ben kendimi geliştirmek için çaba harcıyorum. Beni yargılayacak hocamızdır."
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 55
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 55
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 218
