OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Bir Bakarmısın Gm Arkadasım.....

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan SISTEMA
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 444

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

KArdes ben okuldan geldim oyuna girmedi
bekledim arkadaslar bir yarım saaten girer dediler olmadi
Biraz daha bekledim 1 saat sonra girer dediler olmadi..
Şimdi 3 saat Geçti Aradan HaLa Girmedi
NE zaman Acılcak Server

Dikkat ( Yarım saat sonra filan acilir Yazmayin . xd )
Acılmıyor Çünkü

Eğer Calısma Varsa Gm Konu Ac belirt okk..
Herkes Haber Bekliyor.
SAdece Haber Almak İcin Aciyorum Konuyu
SAygılarıma ßyGecegezennnn Sistema​
 
kapalı değil server aslında giriş kapalı girmiştim sonra çıktım arki giremiodu onu çarı girdirmeye çalışcaktım x)) girmeye çalıştım giremedim gmler girişi kapıyor lag olmasın diye bence x))
 
ETT KARDESDE O ZAMAN BİR COK KISIYE HAKSIZLIK YAPIYOLAR BEN ILK ACILDIĞINDAN BELLI OYNUYOM 95 lwl 86 lwl 80 90 lwl CHARLARIMVAR

EGER BOLE ISE HAKSIZLIK BU
 
Ya arkadaşlar GM ler bu konuda ya cevap vermiyorlar yada Tersliyorlar BEn şahsen bi sorun olmadığını düşünüyorum gmler büyük ihtimalle lag olmasın die girişi engelliyorlar sürekli denemek lazım girmek için
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst