HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Yarım saatir bebediyonda kendine hiç baktınmı aynada
yukarıdaki link ve resim altı yazı ile ihlal bildiren Mars serverinde DersmLee nickli oyuncu torpilli mi? bildirdiği ihlalde yazılan kelime sohbette söylenmiştir ama hakaret ederek bildirimde bulunuyor.
DersmLee konuşmaların başını sonunu almadan ss alıyor, ihlal bildirimi yapıyor. Sizde işlem yapıyorsunuz.
DersmLee senle konuşmalarımı ss almadığımı sanıyorsan aldanıyorsun. Senin oyundaki davranışlarını biliyoruz ve senden mertlik veya dürüstlük beklemiyoruz aslında. Bu gönderdiğin ss'teki "kaç aylık bebe ama" kelimesini, ne tür bi hakaret olduğunu düşünerek gönderdin? Eğer oyun yöneticileri bunu hakaret sayıyorsa oyunda adam kalmaması gerekir. Ayrıca senle sohbet ederken, aradan sadece bu kelimeyi resimleyip gönderecek kadar acze düşmen çok ayıp. Oyunda yenemeyince bu yola başvurman hakikaten trajik ve bir o kadar komik.
sakın oyunda bana selam dahi verme, seni küçüksün diye hoşgörüyordum ama sen aklınca kurnazlık yapıyorsun.
Bu işin sonunda inan ki ben zararlı çıkmayacağım, sen kendi yaptıklarınla kendine zarar vereceksin.
Son düzenleme:
Her hangi birhakaret içerin cümle veya kelime yok sadece aşşalayıcı bir kelime var yetkililerde ona göre cezai işlem uygulacaktır.
bunları yazmak için cok düşündün herhalde bos bos konusma cnm zora gelince hemen dürüst ol diyon sana dedim fotonu almak istemiyom bidaha bana laf atma dedim sen kendin bulasıyon bana simdide sen dürüst ol hadi
yahu sana cevap bile yazmak hata ama yalanların yetti artık. bana pm atan sen değilmisin?
sen kimsinde sana laf atayım? bütün derdin pm atıp, acaba nasıl ss alırım? daha önce "bebe" dedi diyerek ss göndermedin mi? sonra utanmadan bana pm atıp "bebe" diyerek laf atan sen değilmisin? eğer birazcık şerefin onurun varsa doğru cevabı yazarsın..
diğer vatandaş "kaç aylık bebe ama" kelimesindeki aşağılama nerde? tarif etsene..
o konuşmada bana "bebe" demişti, bende "kaç aylık bebe ama" dedim. burada varsa asıl aşağılamayı DersmLee yapıyor, bende umursamadığımı belirtmek için o lafı söylüyorum.
Ben bu şekilde olduğuna şerefim ve namusum üstüne yemin ederim. DersmLee aksini söyleyebilir mi? oda yemin etcek ama..
sen kimsinde sana laf atayım? bütün derdin pm atıp, acaba nasıl ss alırım? daha önce "bebe" dedi diyerek ss göndermedin mi? sonra utanmadan bana pm atıp "bebe" diyerek laf atan sen değilmisin? eğer birazcık şerefin onurun varsa doğru cevabı yazarsın..
diğer vatandaş "kaç aylık bebe ama" kelimesindeki aşağılama nerde? tarif etsene..
o konuşmada bana "bebe" demişti, bende "kaç aylık bebe ama" dedim. burada varsa asıl aşağılamayı DersmLee yapıyor, bende umursamadığımı belirtmek için o lafı söylüyorum.
Ben bu şekilde olduğuna şerefim ve namusum üstüne yemin ederim. DersmLee aksini söyleyebilir mi? oda yemin etcek ama..
Konuşmanın başını siz ss alıp bildirseymişsiniz o zaman?
Bize gelen kanıtlarla işlem yapıyoruz.Sözcüklerle değil
Bize gelen kanıtlarla işlem yapıyoruz.Sözcüklerle değil
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
