OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

''Tuncay için 1 kuruş..''

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan RevengeOfPain
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 196

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!





Fenerbahçe'de Tuncay Şanlı defteri kapandı. 2007'nin temmuz ayında İngiltere'nin Middlesbrough takımına "Sıfır" bonservis bedeliyle giden ve Sarı-Lacivertli kulübe hiç para kazandırmayan Tuncay Şanlı'nın dönüşü Başkan Aziz Yıldırım'ın vetosuna takıldı.

Bazı yöneticilerin Tuncay Şanlı'nın geri dörüşüne sıcak bakmasına rağmen Başkan Aziz Yıldırım'ın, "Tuncay Fenerbahçe'ye dönecekse dönsün. Ama şunu bilin ki Tuncay'ın bonservis bedeli için hiçbir kulübe 1 kuruş para vermem. Nasıl bizden bedelsiz gittiyse Fenerbahçe'ye de bedelsiz gitmeli. Tüm ısrarlarımıza rağmen bizden ayrılmayı tercih etti. Kendi tercihidir. Ama bedava gidip, parayla dönmek olmaz" ifadesini kullandığı bildirildi. Bu arada teknik direktör Aykut Kocaman'ın da Tuncay Şanlı'nın Fenerbahçe'ye dönüşü için çok ısrarcı olmadığı hatta yönetimden direkt olarak böyle bir talebinin de bulunmadığı gelen haberler arasında.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst