Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Sony: "PlayStation 4'e Daha Var"

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan eyibakan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 376

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!






PlayStation'ın Kuzey Amerika patronu Jack Tretton'ın açıklamalarına göre PlayStation 3'ün veliahtı için daha çok beklememiz gerekecek. Tretton'ın Forbes'a yaptığı açıklamaya göre şirket şu an için PlayStation 3 ve Vita'ya yoğunlaşmış.



Tretton, şu anki teknolojinin zaten yeterince gelişmiş olduğunu ve limitleri zorladıklarını söylüyor. Rakiplerinin rekabet edebilmek için PlayStation 3'te zaten bulunan özellikler eklemeye çalıştıklarını da ekliyor. PlayStation 3'ün geliştirilme evresinde çok büyük yatırımların yapıldığını ve şu an karşılığını gördüklerini, bir süre daha PlayStation 4'ü beklemememiz gerektiğini belirtiyor.



Nintendo'nun 2012'de çıkacak yeni konsolu ve Microsoft'un 2013'te çıkacağı söylentileri dolaşan bir sonraki konsolu Tretton'ı pek etkilememişe benziyor. Nintendo'nun duyurusu için "Biz bunu 2006'da yapmıştık" diyor.


 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst