mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Windows 7 mi ? Xp Mi ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan newstyle
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 5
  • Görüntüleme Görüntüleme 923

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar siz burda yorumlarınızı kendi sisteminize göre yapıyorsunuz..

Öncelikle bir bilgisayar için win7mi , xpmi diye yorum yapabilmek için öncelikle o pcnin özelliklerini bilmemiz gerekir ( en basitinden ram )

Şimdi kalkıpta 512 mb ram'lik bir bilgisayara win7 yüklemeye kalkmak delilik olur.

Ama orta derece & yüksek derece bir sisteminiz varsa ;

Windows 7 iyi gider ancak söylemeliyim ki oyun oynayıpta performansa önem veriryorsan ne yazıkki XP ama kalite ve XP yakın performansta Windows 7 yi işaret ediyor.


Aklımada gelmişken ucuz bütçeyle saglam bir sistem arıyorsanız [ Oyun İçin ] ;

Konuyu Okumanızda Fayda Var
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst