Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Tecrübeli GM Yim Arayanlar Baksın

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ecem147
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 237

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

ARKADAŞLAR ÖNCELİKLE HERKESE SELAM

KIZLAR METİN2 OYNAMAZ DİYE BİR ŞEY YOK ŞAŞIRMAYIN :D
DAHA ÖNCE 2 TANE SERVERDE GMLİK YAPTIM FAKAT O SERVERLER KAPANDI VE BENİM Dİ :D

SERVER KURMAYI BİLMİYORUM BANA KURULDU :D

GM LİK YAPTIĞIM SERVERLER:MAYHOS MT2 PANİCKİNGMT2 (2SİDE KAPANDI)

NORMAL OLARAK HERGÜN BİLGİSAYARDAYIM YAZIN DAHADA ÇOK OTURUCAM 7/24 BİLGİSAYARIN BAŞINDAYIM

ADALETLİ DAVRANIRIM VE SERVERİN SAHİBİ İSTEMİYORSA İTEM VERMEM

KİMSEYİ HAKSIZ YERE BANLAMAM

ASLA KÜFÜR VE BENZERİ ŞEYLER KULLANMAM (ODA BANA YAKIŞMAZ :) )

OYUNU İHMAL ETMEM ZAMAN BULDUKÇA GİRERİM

EVENTLER DÜZENLERİM OX HARİÇ ONU ÖĞRETİRSİNİZ :D

OYUNCULARA NADİREN KENDİMİ GÖSTERİRİM

CEVAP YAZMAM SAHİP İSTİYORSA YAZABİLİRİM

DAHA BİRÇOK ŞEY VAR

2 SERVEREDE 1 YILLIK GM LİK YAPTIM 2 SENE BOYUNCA

SÖYLEYEYİM KÜFÜR EDENLERİ BANLARIM KÜFÜRE HAYIR:ka24::ka24::ka24:

BEDAVA YERLERE ÖYLESİNE İTEM ATARIM (DÖNÜŞÜM KÜRESİ FALAN ÇOK BİRŞEY DEĞİL)

VE SON OLARAK GMLİĞİN KEYFİNİ BEN ÇIKARIRIM YARARINI OYUNCULAR GÖRÜRLER

TABİ BÜTÜN BU ÖZELLİKLERİMİ SERVERİN SAHİBİ İSTERSE YAPABİLİRİM

DEDİĞİM GİBİ 2 SENE GMLİK YAPTIM VE HERKESE KENDİMİ SEVDİRDİM TECRÜBELİYİM VE YENİ BİR SERVER ARIYORUM MÜMKÜNSE HAMACHİSİZ OLSUN

KİŞİSEL BİLGİLER
AD:ECEM
SOYAD:KÖKSAL
YAŞADIĞIM ŞEHİR:İSTANBUL
YAŞ:15
GMLİK TECRÜBEM:2 YIL PRO GMYİM
ONLİNE SÜREM:7/24 AÇIĞIM
GMLİK YAPTIĞIM SERVERLER:PANİCKİNG MT2 MAYHOS MT2 KAPANMIŞ VAZİYETTELER
MSN:ecem_miyusa-22@hotmail.com ULAŞIN BANA :ka19::ka19::ka19:




BENİMLE İLETİŞİME GEÇEBİLECEĞİNİZ ADRES :ecem-_-99@hotmail.com

VEYA FORUMDAN ULAŞABİLİRSİNİZ :

ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER VE İYİ FORUMLAR DİLİYORUM
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst