Sitemize reklam vermek için [email protected] adresine mail atabilirsiniz
For Advertising Contact [email protected]


  1. Serverınızın epinlerini tamamen Turkmmo güvencesiyle satın. Kredi kartı, mobil ödeme, havale/eft ve uygun komisyon oranıyla. Hemen mağaza başvurunuzu yapın. Oyunalisveris.com

Yeni PServer Sandıklar-Kraliyet Markette...!

'Metin2 Pvp Serverler | Server Tanıtımı' forumunda UntouchaßLê tarafından 19 Ara 2009 tarihinde açılan konu

Moderatörler: Bahtsızyolcu, Pentagon01, ummeh122
  1. UntouchaßLê

    UntouchaßLê Level 3 TM Üye Üye

    0   0   0

    33
    197
    1
    77
    MmoLira:
    0
    DevLira:
    0

    Steam Cüzdan Kodlarında ve Google Play Bakiyelerinde %5 İNDİRİM! Anında Teslimat, TURKMMO güvencesiyle. HEMEN TIKLAYIN




    Başlıkta yazdigi gibi... Son zamanlarda açılmış en iyi pvp daha iyisi yok...

    Oyuna başlayınca +9 dolunay veriyo 1 lvl de bile kullanabiliyon, kraliyet zirhinida 1 lvlde giyiyon... Exp, yang, item acaip bol... İtem shop sitesi falan yok hersey oyunun icinde.... Demircide + basarken parada istemiyo, itemde istemiyo ve +9 a kadar %100 basiyo daha ne olsun...


    ANA SAYFA

    ÜYELİK

    TR YAMA

    SHOP


    megadan indiremeyenler için oyunun exe si burada.

    Cheating-Mt2-by_romeofocus.rar ... at uploaded.to - Free File Hosting, Free Image Hosting, Free Music Hosting, Free Video Hosting, ...

    önce kayıt olacan sonra launcher a tiklayip oyunun exe sini indirecen 3,5mb sonra cince oyunun icine atacan...

    [​IMG]

    Edit: Oyun çalışmıyo felan diye pm ler geliyo 15 aralık 2009 Cuma günü test edilmiştir oyun çalışmaktadır ve günceldir.
     
  2. gmjan

    gmjan Level 4 TM Üye

    0   0   0

    62
    393
    9
    87
    MmoLira:
    0
    DevLira:
    0


    allh belanı
     
  3. eeae

    eeae Level 1 Üye

    0   0   0

    4
    41
    1
    52
    MmoLira:
    0
    DevLira:
    0


    Adam gibi link koy be kimi kandırıyon
     
  4. monoPoLy

    monoPoLy Level 5 TM Üye Üye

    0   0   0

    42
    855
    47
    82
    MmoLira:
    0
    DevLira:
    0


    bakmadım ama fake sanırım bu ..
    Bu adamın dıer konularındada yorumlar fake olgunu belırtıyor !
    Banlansın Bu Adam !
     
  5. sertur

    sertur Level 3 TM Üye

    0   0   0

    6
    137
    2
    67
    MmoLira:
    16
    DevLira:
    0


    ya kerdeşim siteye giriyom üye oluyom ama oyunagirmio İD niz yanlış dio nolur yardı[email protected]@@
     
Moderatörler: Bahtsızyolcu, Pentagon01, ummeh122

Sosyal Medya