farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Half Life 3

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan 190999
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar half life 3 ün yada ep3 ün nezaman çıkcağı hakkında bilgisi olan

(yalvarırım) bana ulaşsın delirmek üzereyim düşündükçe içim bir tuhaf oluyo half life hayatımın oyunu bütün serilerini yamalarını can sıkıntısından bitirdiğim full lerin demo sunu bile bitirdim garrys mod onadım age of cvillary oynadım (half life ın modları) ve artık dayanamayacağım half life 3 istiyorum benim olması lazım o nun oynamam lazım krizler geçirecem düşündükçe heycandan kasılıyorum ve hiçbiri yetmezmiş gibi birde filmi çıkacakmış (diye duydum) filmini duyunca direk gazeteleri ve sinemada oynayan filimleri araştırdım fakat yok lanet olsun böyle işe delirmek üzereyim half life 3 önce çıkmassa filmi çıksın biri önce çıksın heycanı bastırsın ben bi yerde 2010 da çıkacak diye duydum fakat yalan haber diye yazmışlar arkadaşlar isteğim şu
>>>>>>>>>>en ufak bilgisi olan benimle paylaşsın yalvarırım<<<<<<<<<<<


:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
 
Evet arkadaşlar diğer versiyonlarıyla dünyayı sarsan oyunun 3. versiyonu olan Half-Life 3 çok yakında çıkıyor.Yapımcılar meraklılığı gidermek için bir de resim yayımladılar.Tüm kullanıcıların şikati olan oyunun grafik yapısı bu versiyonda gelebilecek son noktaya getirildi.Umarız bunda sonra "16bit,ekran donmaları,fps düşük vb." şikayetler olmaz.

Ayrıca oyunun geçtiği yer Türkiye sokakları.Gerçekten bizim için önemli olan kısmı bu olsa gerek.

Oyunun içeriğine gelince,yapmanız gereken tek şey elinizden levyeyi bırakmamak...


Bunun hakkında bir resimden bahsediliyor

HalfLife3.jpg


Yapımcılar merakı gidermek için yayınlamış

douglombardilf9.jpg

Stuffwelike.com, yapımcı Doug Lombardi ile “Özel görüşme olarak nitelendirdikleri“ kısa bir söyleşi yaptı. Yapımcıya Half Life`in devamı üzerine birkaç soru soruldu: Cevap olarak ise Lombardi; “şu an &#8216;Half Life EP 3&#8242; üzerinde çalışıyoruz ve henüz çıkış tarihini belirlemedik. Half Life 3 için herhangi resmi bir açıklama yapmadık ama hazırlıklı olun, (levyelerinizi hazırlayın!) çünkü &#8216;Episode 3&#8242;ten` sonra seriyi bitirmeyi düşünmüyoruz“ cevabını verdi.

ŞOK Half Life 3 yolda!!!

evet daha oyun severler half life 2 episode 3 ile tanışamamışken oyunun firması VALVE yeni bir açıklama yaparak half life 2 episode 3'ü piyasaya sürer sürmez artık half life 2 macerasını bitirip half life 3'ün yapımına başlayacaklarını söyledi ve oyun için tahminen bir çıkış tarihi de verdiler tahminen oyun 2011'in son çeyreği ile 2012 yılının ilk çeyreği arasında piyasaya sürebileceklerini söylediler yalnız büyük bir ihtimalle half life 3'ü PC'ye çıkarmayacaklarını sadece PLAYSTATİON 3 ile XBOX 360 konsollarına çıkaracaklarını söylediler....

Sen söyledin aklıma geldi valla Dünya'yı kasıp kavuran bu oyunun 3. oyunu muhteşem olabilir. Bende merak ettim bunları araştırdım. Umarız elimize geçer :) .
 
ya ben deliririm 2012 ye kadar çıkaracak larsa çıkarsınlar allahım resimlere bak gerçekten farkı yok oooof ooof oynamam lazım oyunu bi test ini bi demosunu sürsünler 1 bölümcük bile yeter yalvarrım çıkartın yaa ooooofffffff half life 2 ep2 çıkmadan önce test ini çıkarmışlardı sadece tren den o alyx in hunter a yakalandığı yere kadardı onu da oynadım çok süperdi insana ayrı bir heycan tattırıyor fakat ben bekleyemem okadar ama umdumu kesmiyorum belki ondan önce ep1 in filmini yapıcaklarını duymuştum purchase brothers tarafından belki o çıkar allahım sen sabır ver
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst