HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Yaw gene ban yemişizde sebebe baktım ırkçı söylem yazıyor . Kim ihbar ettiyse artık ben söyleyecek laf bulamıyorum . Ortada Laf diye bişey yok ırkçı söylemden ban yiyoruz . 1 Ayda 2 kez ban yenirmi lan(lan kelimesi için bişey söylemeyin gerçekten sinirliyim) . Bana o ırkçı kelimeyi söyleyin ağzımı açmam bidaha . Bide şu var . Geçen gün turkeykeronun foruma katkıları diye bir konu açmıştım . ne cevap var neden bişey fakat konu kilitlenmiş . Bunu adminlerin yada yöneticilerin yaptığını sanmam. O yüzden o konuda sizi suçlamıyorum . Heralde Beyninde sorun olan biri yapmıştır .
05/05/2011 Saat 05:00 PM 'e Kadar Bekleyin ... :ka19:
05/05/2011 Saat 05:00 PM 'e Kadar Bekleyin ... :ka19:
Foruma Kaydolurken Kabul Edilen Forum Kuralları Kısmını %95'imiz Okumdan
Kabul Ederiz , Onların Arasında Banlanmanı Gerektirecek Durumların Neler Olduğu da Var
İncelemeni Öneririm
Eğer Haksız Yere Banlandığını Düşünüyorsanız Bir Yönetici Ya da Adminle İletişime Geçin
Bu Arada , 05.05.2011 saat 05:00 PM 'de banın açılacaksa
Neden Bu Kadar Kızdığını anlamadım alt tarafı bir hafta
Kabul Ederiz , Onların Arasında Banlanmanı Gerektirecek Durumların Neler Olduğu da Var
İncelemeni Öneririm

Eğer Haksız Yere Banlandığını Düşünüyorsanız Bir Yönetici Ya da Adminle İletişime Geçin

Bu Arada , 05.05.2011 saat 05:00 PM 'de banın açılacaksa
Neden Bu Kadar Kızdığını anlamadım alt tarafı bir hafta

Bi neden varki banlanmışsın bu forumda kimse boş yere ban yemiyor bunu aklından çıkarmalısın eğer bu dediklerime karşıysan beyin sorunu bizde değil sende dostum 

Ban yetkisi yönetici ve üstü rütbelerde mevcuttur.
Açık konuşayım, forumda ortlama bir buçuk milyon üyemiz mevcut kimse farklı değil, kimseyle özellikle uğraşılmaz yapmışsınız bi hata görmüşler ve kapatmışlar eminim haklı bir konuda vardır.
Burası; Forumumuz hakkında bölümü, forumla ilgili duyuru ve bilgilendirmeler için bu bölüm var siz turkeykero'nun foruma katkıları diye konu açtım demişsiniz ve konu kapatılmış, inan konuyu ben görsem bende kapatırdım. Burası bir paylaşım platformu benim ve diğer herkezinde burada bulunma ortak sebebimiz paylaşım ve katkı sağlamak, yaptırımlarınızı göze sokmak, gözde yapmaz sizi. Daha sakin ve olgun davranın, bu konuyla ilgili itirazınızı konu açarak değil admin'e özel mesaj atarak bildirin, kilitlendi.
Açık konuşayım, forumda ortlama bir buçuk milyon üyemiz mevcut kimse farklı değil, kimseyle özellikle uğraşılmaz yapmışsınız bi hata görmüşler ve kapatmışlar eminim haklı bir konuda vardır.
Burası; Forumumuz hakkında bölümü, forumla ilgili duyuru ve bilgilendirmeler için bu bölüm var siz turkeykero'nun foruma katkıları diye konu açtım demişsiniz ve konu kapatılmış, inan konuyu ben görsem bende kapatırdım. Burası bir paylaşım platformu benim ve diğer herkezinde burada bulunma ortak sebebimiz paylaşım ve katkı sağlamak, yaptırımlarınızı göze sokmak, gözde yapmaz sizi. Daha sakin ve olgun davranın, bu konuyla ilgili itirazınızı konu açarak değil admin'e özel mesaj atarak bildirin, kilitlendi.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
