HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
arkadaşlar 256 mb intel O/B ekran kartım var işlemcim celeron ve ayrı bir ekran kartı eklemek istiyorum slot mevcut fakat şöyle bi soru oluştu kafamda hangi markayı kullanıcam. Arkadaş celeronsa ATİ ekran kartı uyar dedi şimdi alırız sorun çıkar falan sizin görüşlerinizide bi alayım dedim. Bu arada 1 GB alsam yeter heralde
Öncelikle Arkadaşım , Bilgisayarına En Uyumlu Olanı Al. 1GB Alacağım Diyorsun ATI
Bilgisayarına Uyumlu Olacakmı Bunuda Düşün. Bilgisayarının Özelliklerini Biliyorsan Problem Yok
Bilmiyorsan Onları Bilgisayarım > Özellikler Yap Öğren.
Bilgisayarına Uyumlu Olacakmı Bunuda Düşün. Bilgisayarının Özelliklerini Biliyorsan Problem Yok
Bilmiyorsan Onları Bilgisayarım > Özellikler Yap Öğren.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 430
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 676
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 1K
