Öncelikle Merhaba. Şimdi burda Vorp daki İnventorihud'u paylaşıcam.
KURULUM:
Öncelikle dosyanın içinde disc-base i Serverınızın içine atıp startını veriyorsunuz. Sonra disc-inventoryhud/sql içinde SQL dosyası var onu dataya okutuyorsunuz. Okutuktan sonra pakete atıp disc-base'ın altında disc-inventory startını veriyorsunuz. Sonra esx_inventoryhud startını siliyorsunuz. Kurulum bu kadar. Umarım işinize yarar.
İNDİRME: İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN VİRÜSTOTAL
Şimdiden İyi Forumlar dilerim.
Ekli dosyayı görüntüle 4494Ekli dosyayı görüntüle 4495
KURULUM:
Öncelikle dosyanın içinde disc-base i Serverınızın içine atıp startını veriyorsunuz. Sonra disc-inventoryhud/sql içinde SQL dosyası var onu dataya okutuyorsunuz. Okutuktan sonra pakete atıp disc-base'ın altında disc-inventory startını veriyorsunuz. Sonra esx_inventoryhud startını siliyorsunuz. Kurulum bu kadar. Umarım işinize yarar.
İNDİRME: İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN VİRÜSTOTAL
Şimdiden İyi Forumlar dilerim.
Ekli dosyayı görüntüle 4494Ekli dosyayı görüntüle 4495
