Reklam vermek için [email protected]
Kaynak ikonu

[SYSTEM] Change Look (Transmutation) System Alondark54 1

indirmek için izniniz yok
İndirme Link
TIKLA
Tarama Link
Tıkla



uichangelook.py nin 64. satırınca True orada fazla olarak verilmiş ve hataya yol açıyor direk oyundan atıyor. Kullananlar fazla olan True yi silsinler teke indirsinler

self.tooltipInfo.SetFollow(True, True) iken

self.tooltipInfo.SetFollow(True) böyle yapsınlar

Güncelleme 1 :
char_item.cpp
Aç ve arat:
bool CHARACTER::SameItem(LPITEM item1, LPITEM item2)

Fonksiyonu bu şekilde değiştir :


bool CHARACTER::SameItem(LPITEM item1, LPITEM item2)
{
TItemTable const* table1 = item1->GetProto();
TItemTable const* table2 = item2->GetProto();
bool a[2] = {IsAntiFlag(ITEM_ANTIFLAG_WARRIOR, table1->dwAntiFlags), IsAntiFlag(ITEM_ANTIFLAG_WARRIOR, table2->dwAntiFlags)};
bool b[2] = {IsAntiFlag(ITEM_ANTIFLAG_ASSASSIN, table1->dwAntiFlags), IsAntiFlag(ITEM_ANTIFLAG_ASSASSIN, table2->dwAntiFlags)};
bool c[2] = {IsAntiFlag(ITEM_ANTIFLAG_SURA, table1->dwAntiFlags), IsAntiFlag(ITEM_ANTIFLAG_SURA, table2->dwAntiFlags)};
bool d[2] = {IsAntiFlag(ITEM_ANTIFLAG_SHAMAN, table1->dwAntiFlags), IsAntiFlag(ITEM_ANTIFLAG_SHAMAN, table2->dwAntiFlags)};
bool e[2] = {IsAntiFlag(ITEM_ANTIFLAG_WOLFMAN, table1->dwAntiFlags), IsAntiFlag(ITEM_ANTIFLAG_WOLFMAN, table2->dwAntiFlags)};
if (ExcludeItems(item1->GetVnum()) || ExcludeItems(item2->GetVnum()))
return false;
if (a[1] != a[0] || b[1] != b[0] || c[1] != c[0] || d[1] != d[0] || e[1] != e[0])
{
return false;
}
else
{
return true;
}
}

Yazar
ɑce
Kaynak İndirilme
9
Görüntüleme
231
İlk yayınlama
Son Güncelleme
Değerlendirme
0.00 yıldız(lar) 0 rating

ɑce - Kaynakları

Üst