Merhaba Turkmmo Ailesi .
Öncelikle Resim göstereyim , forumda varmıdır yokmudur bilmiyorum var ise konuyu kapatabilirsiniz.
Resim ;
Tam Ekran, Kostüm butonu ve hızlı ekipman olarak 3 sistem olarak güncelleyip atıyorum gerisi sizde artık

EKSTRA SISTEM EKLEMEK ICIN
Anlatım için teşekkürler.
Öncelikle Resim göstereyim , forumda varmıdır yokmudur bilmiyorum var ise konuyu kapatabilirsiniz.
Resim ;
Tam Ekran, Kostüm butonu ve hızlı ekipman olarak 3 sistem olarak güncelleyip atıyorum gerisi sizde artık

EKSTRA SISTEM EKLEMEK ICIN
Anlatım için teşekkürler.
