Merhabalar,
Şimdi sizlerle Pazar Sistemini paylaşacağım. Eskiden de yoğun istek vardı bu sistem için, son birkaç gündür de istekler alınca yapmak istedim sistemi.
Dipçe: Sistem yalnızca CH1'de ve bayrakların 1.köylerinde çalışır.
Buradaki eşyalar oyuncular pazar kurduklarında ve süre tamamlandığında rastgele seçilip verilir. Buraya yeni eşya eklemek istiyorsanız şu şekilde yapacaksınız:
Örneğin "Mavi İnci" ekleyeceğim ben. Aşağıda "Mavi İnci" ekleme kodu var, dikkatli inceleyin lütfen:
Buradaki "[6]" kısmını sıraya göre yapacaksınız. En son hangi sayı varsa onun bir fazlasını yazacaksınız. Yukarıdaki kodda "[5]" vardı ve ben bir fazlasını ekledim. "27993" verilecek eşyanın kodu. "Mavi İnci" yazan kısmın bir önemi yok aslında. Ben yazdığınız eşyaların adını unutmayın diye yazdım o kısmı. Son olarak en son "1" yazan kısım kaldı. O kısım verilecek eşyanın miktarı. Oraya kaç yazarsanız eklediğiniz eşyadan oyuncuya o kadar verir. Mavi İnciyi ekledikten sonra aşağıdaki görüntü oluşacaktır:
İndirmeden kodları incelemek isteyenler ya da buradan alıp kullanmak isteyenler için:
Şimdi sizlerle Pazar Sistemini paylaşacağım. Eskiden de yoğun istek vardı bu sistem için, son birkaç gündür de istekler alınca yapmak istedim sistemi.
Dipçe: Sistem yalnızca CH1'de ve bayrakların 1.köylerinde çalışır.
PHP:
esya = {
[1] = {25040,"Kutsama Kağıt",1},
[2] = {25041,"Büyülü Metal",1},
[3] = {71050,"Hız İksiri +60",10},
[4] = {27992,"Beyaz İnci",1},
[5] = {71084,"Efsun Nesnesi",50}
}
Buradaki eşyalar oyuncular pazar kurduklarında ve süre tamamlandığında rastgele seçilip verilir. Buraya yeni eşya eklemek istiyorsanız şu şekilde yapacaksınız:
Örneğin "Mavi İnci" ekleyeceğim ben. Aşağıda "Mavi İnci" ekleme kodu var, dikkatli inceleyin lütfen:
PHP:
[6] = {27993,"Mavi İnci",1},
Buradaki "[6]" kısmını sıraya göre yapacaksınız. En son hangi sayı varsa onun bir fazlasını yazacaksınız. Yukarıdaki kodda "[5]" vardı ve ben bir fazlasını ekledim. "27993" verilecek eşyanın kodu. "Mavi İnci" yazan kısmın bir önemi yok aslında. Ben yazdığınız eşyaların adını unutmayın diye yazdım o kısmı. Son olarak en son "1" yazan kısım kaldı. O kısım verilecek eşyanın miktarı. Oraya kaç yazarsanız eklediğiniz eşyadan oyuncuya o kadar verir. Mavi İnciyi ekledikten sonra aşağıdaki görüntü oluşacaktır:
PHP:
esya = {
[1] = {25040,"Kutsama Kağıt",1},
[2] = {25041,"Büyülü Metal",1},
[3] = {71050,"Hız İksiri +60",10},
[4] = {27992,"Beyaz İnci",1},
[5] = {71084,"Efsun Nesnesi",50},
[6] = {27993,"Mavi İnci",1}
}
İndirmeden kodları incelemek isteyenler ya da buradan alıp kullanmak isteyenler için:
PHP:
quest pazar_sistemi begin
state start begin
when login with pc.get_channel_id() == 1 begin
if pc.get_map_index() == 1 or pc.get_map_index() == 21 or pc.get_map_index() == 41 then
loop_timer("pazar_donusum_denetle",0.2)
pc.setqf("pazar_kuruldu",0)
end
end
when pazar_donusum_denetle.timer begin
if pc.getqf("pazar_kuruldu") == 0 then
if pc.get_race() == 30000 then
PAZAR_ODUL_SURESI = 60*90 --Süre saniye cinsindendir. 60*90 = 5400 saniye yapar. 5400 saniye demek 1.5 saat yani 1 saat 30 dakika demektir.
pazar_sistemi.SureHesapla(PAZAR_ODUL_SURESI)
timer("odul_ver",PAZAR_ODUL_SURESI)
pc.setqf("pazar_kuruldu",1)
end
elseif pc.getqf("pazar_kuruldu") == 1 then
if pc.get_race() != 30000 then
syschat("Sistem: Pazarınızı bozduğunuz için ödül alımı iptal edildi ve süre sıfırlandı.")
cleartimer("odul_ver")
cleartimer("yeniden_pazar")
pc.setqf("pazar_kuruldu",0)
end
end
end
when odul_ver.timer begin
pazar_sistemi.OdulAldi()
syschat("Sistem: Ödülünüz verildi. Pazarınızı bozmazsanız süreniz tekrar başlayacak.")
timer("yeniden_pazar",5)
end
when yeniden_pazar.timer with pc.getqf("pazar_kuruldu") == 1 begin
pc.setqf("pazar_kuruldu",0)
end
function SureHesapla(sure)
s = 0
d = 0
while true begin
if sure >= 3600 then
s = s + 1
sure = sure - 3600
elseif sure >= 60 then
d = d + 1
sure = sure - 60
else
break
end
end
syschat("Sistem: Pazarınız aktif. Ödül için geçmesi gereken süre: "..s.." saat "..d.." dakika.")
end
function OdulAldi()
esya = {
[1] = {25040,"Kutsama Kağıt",1},
[2] = {25041,"Büyülü Metal",1},
[3] = {71050,"Hız İksiri +60",10},
[4] = {27992,"Beyaz İnci",1},
[5] = {71084,"Efsun Nesnesi",50}
}
x = tonumber(table.getn(esya))
y = math.random(1,x)
pc.give_item2(esya[y][1],esya[y][3])
end
end
end