Merhaba,
Bugün Prestige Sistemimi halka açık yapıyorum (bu forumda).
Ayarlayabileceğiniz 3 versiyon var.
Locale_inc.h dosyasında: diğer sürümler için değişiklik:
#define ENABLE_NEW_PRESTIGE_SYSTEM 1 | 1 = Version
Eski Ekranlar...
Bugün Prestige Sistemimi halka açık yapıyorum (bu forumda).
Ayarlayabileceğiniz 3 versiyon var.
Locale_inc.h dosyasında: diğer sürümler için değişiklik:
#define ENABLE_NEW_PRESTIGE_SYSTEM 1 | 1 = Version
Eski Ekranlar...
Bu kaynağın içeriğini görüntüleyebilmek için izniniz yok.
Giriş yap veya üye ol.
