Hikayeler

Reklam vermek için turkmmo@gmail.com
Kaynak ikonu

[LUA] Başlangıç Hediyesi Seçimi 1

indirmek için izniniz yok
Merhaba Turkmmo ailesi,

Bugün aranılan özelliklerden olan başlangıçta pet,binek vb. hediyeler seçtirerek oyuncuları kazanan sistemlere benzer bir quest paylaşacağım.

Özellikleri:
- 30.Seviyeye Kadar Hediyeler Alınabilir. 31.seviyeye ulaşıldığı anda hediyeyi vermez ve görev listesinden bir daha gelmemek üzere silinir.
- 1.Hediyeyi aldıktan sonra 2.hediyenin görev butonu anında solda görülür.
- Renkli görev butonu ve sade anlatımı ile dikkat çeker, oyuncuları yormaz.

Ekstra özellik eklemek isteyenler yorum yazabilir.


Kod:
----------------------------------------------------
--Başlangıç Hediyesi Quest
--TURKMMO - ummeh122
----------------------------------------------------
quest ummeh122_ikram_sec  begin
    state start begin
        when login or levelup with pc.level < 31 begin
            set_state(pet_sec)
        end
    end
    state pet_sec begin
        when letter begin
            if pc.get_level() >= 31 and pc.getqf("ikram_sec") == 1 and pc.getqf("ikram_sec1") == 1 then
            set_state(odul_aldin)
            return
            end
            send_letter_green_text("Başlangıç Hediyesi - Pet ")
        end
        when button or info begin
            say_title("Başlangıç Hediyesi - Pet")
            say("Merhaba |cffffcc00 " .. pc.get_name() .. ".")
            say("")
            say_reward("Unutma Yalnızca 30.seviyeye kadar bu hediyeleri alabilirsin.")
            say("")
            say_reward("İlk Hediyeni seç!")
            say("")
            local sav1 = select("1.Pet ","2.Pet ","3.Pet") -------------------- Pet İsimleri Buraya
            if sav1 == 1 then
                if pc.get_level() >= 31 then
                set_state(odul_aldin)
                syschat("|cff00ff00[Hata] |cffFF4500 Ödülünü Zaten Almışsın ya da 30.seviyeyi geçmişsin.")
                set_state(__complete)
                return
                end
                pc.give_item2(19) --- 1.Pet Kodu buraya
                pc.setqf("ikram_sec1",1)
                syschat("|cff00ff00[Başlangıç Hediyesi] |cffFF4500 Petiniz verildi! 2.Hediyeni almayı unutma!")
                pc.setqf("ikram_sec1",1)
            elseif sav1 == 2 then
                if pc.get_level() >= 31 then
                set_state(odul_aldin)
                syschat("|cff00ff00[Hata] |cffFF4500 Ödülünü Zaten Almışsın ya da 30.seviyeyi geçmişsin.")
                set_state(__complete)
                return
                end
                pc.give_item2(19) --- 2.Pet Kodu buraya
                pc.setqf("ikram_sec1",1)
                syschat("|cff00ff00[Başlangıç Hediyesi] |cffFF4500 Petiniz verildi! 2.Hediyeni almayı unutma!")
                pc.setqf("ikram_sec1",1)
            elseif sav1 == 3 then
                if pc.get_level() >= 31 then
                set_state(odul_aldin)
                syschat("|cff00ff00[Hata] |cffFF4500 Ödülünü Zaten Almışsın ya da 30.seviyeyi geçmişsin.")
                set_state(__complete)
                return
                end
                pc.give_item2(19) --- 3.Pet Kodu buraya
                pc.setqf("ikram_sec1",1)
                syschat("|cff00ff00[Başlangıç Hediyesi] |cffFF4500 Petiniz verildi! 2.Hediyeni almayı unutma!")
                pc.setqf("ikram_sec1",1)
            end --------------
            set_state(binek_sec)
            send_letter_golden_text("Başlangıç Hediyesi - Binek ")
        end
    end
    state binek_sec begin
        when letter begin
            if pc.get_level() >= 31 and pc.getqf("ikram_sec") == 1 and pc.getqf("ikram_sec1") == 0 and pc.getqf("ikram_sec2") == 1 then
                set_state(odul_aldin)
                return
            end
            send_letter_golden_text("Başlangıç Hediyesi - Binek ")
        end
        when button or info begin
            say_title("Başlangıç Hediyesi - Binek")
            say("Merhaba |cffffcc00 " .. pc.get_name() .. ".")
            say_reward("")
            say_reward("Son hediyen olan bineğini seç!")
            say("")
            local sav1 = select("1.Binek ","2.Binek ","3.Binek") -------------------- Binek İsimleri Buraya
            if sav1 == 1 then
                if pc.get_level() >= 31 then
                set_state(odul_aldin)
                syschat("|cff00ff00[Hata] |cffFF4500 Ödülünü Zaten Almışsın ya da 30.seviyeyi geçmişsin.")
                set_state(__complete)
                return
                end
                pc.give_item2(19) --- 1.Binek Kodu buraya
                pc.setqf("ikram_sec1",1)
                syschat("|cff00ff00[Başlangıç Hediyesi] |cffFF4500 Bineğiniz verildi! Keyifli Oyunlar!")
                pc.setqf("ikram_sec2",1)
            elseif sav1 == 2 then
                if pc.get_level() >= 31 then
                set_state(odul_aldin)
                syschat("|cff00ff00[Hata] |cffFF4500 Ödülünü Zaten Almışsın ya da 30.seviyeyi geçmişsin.")
                set_state(__complete)
                return
                end
                pc.give_item2(19) --- 2.Binek Kodu buraya
                pc.setqf("ikram_sec1",1)
                syschat("|cff00ff00[Başlangıç Hediyesi] |cffFF4500 Bineğiniz verildi! Keyifli Oyunlar!")
                pc.setqf("ikram_sec2",1)
            elseif sav1 == 3 then
                if pc.get_level() >= 31 then
                set_state(odul_aldin)
                syschat("|cff00ff00[Hata] |cffFF4500 Ödülünü Zaten Almışsın ya da 30.seviyeyi geçmişsin.")
                set_state(__complete)
                return
                end
                pc.give_item2(19) --- 3.Binek Kodu buraya
                pc.setqf("ikram_sec1",1)
                syschat("|cff00ff00[Başlangıç Hediyesi] |cffFF4500 Bineğiniz verildi! Keyifli Oyunlar!")
                pc.setqf("ikram_sec2",1)
            end --------------
            pc.setqf("ikram_sec2",1)
            pc.setqf("ikram_sec",1)
            clear_letter()
            set_state(__complete)
        end
    end
    state odul_aldin begin ----- Burayı aktifleştirmek isterseniz üst satırdaki parantez içinde yazan __complete kelimesi yerine odul_aldin yazmanız yeterli.
        when letter begin
            if pc.get_level() < 10 then
                clear_letter()
                return
            end
            send_letter_green("Ödülleri Topladın! ")
        end
        when button or info begin
            say_title("Ödülleri Topladın")
            say("Merhaba |cffffcc00 " .. pc.get_name() .. ".")
            say_reward("Başlangıç ödüllerini almışsın.")
            say("")
            clear_letter()
            set_state(__complete)
        end
    end
    state __complete begin
    end
end

İndirmek isteyenler için : TIKLA
VirusTotal için : TIKLA

KURULUM:
Bu kodları kopyalayın ve notepad++ açıp kodlamasını ANSI yapıp yapıştırın ardından kaydedip ismini istediğiniz gibi yapın.
Sonrasında quest dizinine atıp ./qc çektikten sonra gm çarınızla /reload q yazıp deneme yapabilirsiniz.

[LİNKİ İNDİRENLER]
Linki indirenler baslangic_hediyesi.lua isimli dosyayı direkt ftp de quest dizinine atıp puttyden ./qc çekerek aktif hale getirebilir.

NOT: Quest içerisinde değişmeniz gereken yerlere not düştüm binek isimleri pet isimleri ve kodlarıyla beraber kendinize uygun şekilde değişmelisiniz.
NOT2: 30.seviyeye kadar kullanılabilir seçeneğini değişmek isterseniz " pc.get_level() >= 31 " bu komutu tırnak işaretleri olmadan aratıp 31 yazan yere istediğiniz seviyeyi yazarsanız o seviye ve üstünde kullanılamaz anlamına gelir. Eğer değişim yaparsanız " Ödülünü Zaten Almışsın ya da 30.seviyeyi geçmişsin. " yazan bölümleri de değişmelisiniz.

KANITLAR:

1-vert.jpg
4-vert.jpg


hata.png
Aklınıza takılan, yapamadığınız durumlarda yorum atmanız yeterli.
Yazar
CorpeX
Kaynak İndirilme
4
Görüntüleme
405
İlk yayınlama
Son Güncelleme
Değerlendirme
0.00 yıldız(lar) 0 rating

CorpeX - Kaynakları

Geri
Üst