Önceden Paylaşılmıştı Fakat Tek Tek Veriliyordu
C'ye Basıp Normal Statü Vermekten Farkı Yoktu.
Konusuda Kapalı Olduğu İçin Sorununu Çözüp Paylaşmak İstedim.
İyi...
C'ye Basıp Normal Statü Vermekten Farkı Yoktu.
Konusuda Kapalı Olduğu İçin Sorununu Çözüp Paylaşmak İstedim.
İyi...
Bu kaynağın içeriğini görüntüleyebilmek için izniniz yok.
Giriş yap veya üye ol.
