Hikayeler

Reklam vermek için turkmmo@gmail.com
Kaynak ikonu

[C++] Yeni Official Scaleli Kuşak Sistemi 1

indirmek için izniniz yok
Normalde içimden hiç paylaşmak gelmiyordu ama bayadır herkesin aradığı sistem kodlama LennT'e aittir anlatım ingilizce bir önceki version gibi ufak tefek hata alanlar skype eklesin yardımcı olmaya çalışırım

Kuşağı envantere kod ile çağırdığınızda absorbe oranı random gelir
%11 & %19 arası %19'dan sonra parlar official tip
Kuşağın maxmimum emiş derecesi %25'dir
Aynı tip 2 kuşağı absorbe ettiğinizde %19dan & %25 random olarak gider

İNDİRMEK İÇİN TIKLA(MEGA)

ALTERNATİK LİNK TIKLA(DOSYA UPLOAD)

VİRUS TOTAL(TIKLA)


KONU EKSİKLERİ (YAPMAYI UNUTMAYIN)

CLİENT SOURCE !


GameLib/RaceData.h Açılır;
Aratılır: #include "../eterGrnLib/Thing.h"
Altına Eklenir: #include "../UserInterface/Locale_inc.h"

GameLib/ActorInstanceAttach.cpp Açılır;
Aratılır:
#include "../EffectLib/EffectManager.h"
Altıne Eklenir: #include "../UserInterface/Locale_inc.h"

WOLFMAN KULLANMAYANLAR UYGULASIN !

GameLib/ItemData.cpp Açılır;

Aratılır:
void CItemData::SetItemScale

Kod Bloğu Şu Şekilde Düzenlenir: Tıkla

root/uitooltip.py Açılır;

Aratılır ve Silinir:
Tıkla

Wolfmansız item_scale: Tıkla

WOLFMAN KULLANMAYANLAR UYGULASIN ! SON

OYUN İÇİNDEN GÖRÜNTÜLER










SKYPE ADRESİM; berke.cebeci7
???? işareti hatası alan arkadaşlar gamelib/racedata.h içinde #include "../UserInterface/Locale_inc.h" yoksa eklesinler bende böyle çözülmüştü. Paylaşım için teşekkürler.

Edit:

Öneri 1: Vegasın highlight sistemini kullanıyorsanız, kaldırın ve lenntin highlight sistemini ekleyin. Forumda paylaşılmıştı.

Öneri 2: Pet sistemi de scale kullandığı için hem o sistemi eklerken hem de bunu eklerken tekrar tekrar clientimize scale ekliyoruz haliyle çakışıyor. c++'yı benden iyi bilen bir sürü insan var burada fakat bilmeyenler için ufak bir öneride daha bulunmak istiyorum.

Eğer daha önce pet sistemini eklediyseniz, bu sistemi eklemeden önce pet sistemini eklerken yaptığınız bazı değişiklikleri geri almamız gerekiyor.
1-) Eterlib/GrpObjectInstance.cpp, Eterlib/GrpObjectInstance.h, EterGrnLib/ThingInstance.cpp dosyalarını pet sistemini eklemeden önceki haline getirin. Daha sonra kuşak sistemindeki sistemindeki değişiklikleri uygulayın.
2-) Sonra UserInterface/InstanceBase.cpp'yi açın.

Aratın:
Kod:
#ifdef NEW_PET_SYSTEM
    if(m_dwRace == 34041 ||m_dwRace == 34045 || m_dwRace == 34049 ||m_dwRace == 34053){
        float scale = c_rkCreateData.m_dwLevel * 0.005f + 0.75f;
        m_GraphicThingInstance.SetScaleNew(scale, scale, scale);
    }
    else
        m_GraphicThingInstance.SetScaleNew(1.0f,1.0f,1.0f);
#endif

Değiştirin:

Kod:
#ifdef NEW_PET_SYSTEM
    if(m_dwRace == 34041 ||m_dwRace == 34045 || m_dwRace == 34049 ||m_dwRace == 34053){
        float scale = c_rkCreateData.m_dwLevel * 0.005f + 0.75f;
        m_GraphicThingInstance.SetScale(scale, scale, scale, true);
    }
    else
        m_GraphicThingInstance.SetScale(1.0f,1.0f,1.0f, true);
#endif
Yazar
Berke27
Kaynak İndirilme
102
Görüntüleme
622
İlk yayınlama
Son Güncelleme
Değerlendirme
0.00 yıldız(lar) 0 rating
Geri
Üst