Hikayeler

Reklam vermek için turkmmo@gmail.com
Kaynak ikonu

[C++] Affect potion System | Bykatil199 1

indirmek için izniniz yok
logo1570111739.png


Merhaba Arkadaşlar Coğu Kişinin Arayıp Bulamadığı Sistemi Sizler İçin Yapıp Paylaşıyorum İyi Kullanmalar..





Kurulum İçin Gerekli Dosyalar ,

İndirmek İçin : TIKLA
VirusTotal : TIKLA

1 Teşşekkürü Çok Görmeyin.. Sağlıcakla Kalın..

[GÜNCELLEME]

taskbara bırakıldığı zaman effect çıkmaması ; örnek;

1005_1310031570270238.jpg


Fixi ; UiTaskbar.py açılır def RefreshQuickSlot(self): aratılır ;

Python:
                    if constInfo.IS_AUTO_POTION(itemIndex):
                        # metinSocket - [0] : È°¼ºÈ ¿©ºÎ, [1] : »ç¿ëÇÑ ¾ç, [2] : ÃÖ´ë ¿ë·®
                        metinSocket = [player.GetItemMetinSocket(Position, j) for j in xrange(player.METIN_SOCKET_MAX_NUM)]
                     
                        if 0 != int(metinSocket[0]):
                            slot.ActivateSlot(slotNumber)
                        else:
                            slot.DeactivateSlot(slotNumber)

bu kod bloğun altına eklenir ;

Python:
                    if app.BYKATIL199_ITEM_SLOT_EFFECT:
                        if ahmetatalayInfo.IS_NEW_SPEED_POTION(itemIndex):
                            metinSocket = [player.GetItemMetinSocket(Position, j) for j in xrange(player.METIN_SOCKET_MAX_NUM)]
                         
                            if 0 != int(metinSocket[0]):
                                slot.ActivateAcceSlot(slotNumber)
                            else:
                                slot.DeactivateAcceSlot(slotNumber)



DÜZELTME :
@bykatil199 konu için teşekkürler isterseniz konuya dahil edebilirsiniz pek cok insan yorumlari fazla okumaz


Locale_game.txt
Kod:
TOOLTIP_AFFECT_POTION_2    Turuncu Şebnem    SNA

Eklenir


P772k6.png

Renk Değiştirmek isteyen

root > uiinventory.py

Kod:
if app.BYKATIL199_ITEM_SLOT_EFFECT:
olan kısım icinde

Kod:
self.wndItem.ActivateSlot(i)
bunu
Kod:
self.wndItem.ActivateSlot(slotNumber, (32.00 / 255.0), (178.00 / 255.0), (170.00 / 255.0), 1.0)
bu şekilde değiştirirse turkuaz olacaktir renk


5 SANIYE FIXI VE STR DEF BONUSLARINI VERMEMESİNİN ÇÖZÜMÜ

Not2: 5 saniye fixi uygulanmiştir sadece konudakini kurunuz ( kurarken AFFECT_ITEM_BLOCK 603 dür bu sistemdede 603 oldugu için cakışacaktir AFFECT_ITEM_BLOCK = 313 yapmayi unutmayiniz
C++:
#ifdef BYKATIL199_ITEM_SLOT_EFFECT
                            case NEW_MOVE_SPEED_POTION:
                            case NEW_ATTACK_SPEED_POTION:
                                {
                                    if (FindAffect(AFFECT_ITEM_BLOCK))
                                    {
                                        ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, ("Bunu yapabilmek icin 5 saniye beklemelisin!"));
                                        return false;
                                    }
                                    EAffectTypes type = AFFECT_NONE;

                                    if (item->GetVnum() == NEW_MOVE_SPEED_POTION)
                                        type = AFFECT_MOV_SPEED;

                                    if (item->GetVnum() == NEW_ATTACK_SPEED_POTION)
                                        type = AFFECT_ATT_SPEED;

                                    if (AFFECT_NONE == type)
                                        break;
                        

                                    CAffect * pAffect = FindAffect(type);

                                    if (NULL == pAffect)
                                    {
                                        EPointTypes bonus = POINT_NONE;
                                        EAffectBits flag = AFF_NONE;

                                        if (item->GetVnum() == NEW_MOVE_SPEED_POTION)
                                        {
                                            bonus = POINT_MOV_SPEED;
                                            flag = AFF_MOV_SPEED_POTION;
                                        }

                                        if (item->GetVnum() == NEW_ATTACK_SPEED_POTION)
                                        {
                                            bonus = POINT_ATT_SPEED;
                                            flag = AFF_ATT_SPEED_POTION;
                                        }

                                        AddAffect(type, bonus, item->GetValue(2), flag, INFINITE_AFFECT_DURATION, 0, true);

                                        item->Lock(true);
                                        item->SetSocket(0, true);
                                        AddAffect(AFFECT_ITEM_BLOCK, POINT_NONE, 0, 0, 5, 0, true, false);
                                    }
                                    else
                                    {
                                        RemoveAffect(pAffect);
                                        item->Lock(false);
                                        item->SetSocket(0, false);
                                    }
                                }
                                break;
                            case NEW_KRITIK_POTION:
                            case NEW_DELICI_POTION:
                            case NEW_DRAGON_1_POTION:
                            case NEW_DRAGON_2_POTION:
                            case NEW_DRAGON_3_POTION:
                            case NEW_DRAGON_4_POTION:
                                {
                                    EAffectTypes type = AFFECT_NONE;
                                    if (FindAffect(AFFECT_ITEM_BLOCK))
                                    {
                                        ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, ("Bunu yapabilmek icin 5 saniye beklemelisin!"));
                                        return false;
                                    }

                                    if (item->GetVnum() == NEW_KRITIK_POTION)
                                        type = AFFECT_NEW_AFFECT_POTION_1;

                                    if (item->GetVnum() == NEW_DELICI_POTION)
                                        type = AFFECT_NEW_AFFECT_POTION_2;

                                    if (item->GetVnum() == NEW_DRAGON_1_POTION)
                                        type = AFFECT_NEW_AFFECT_POTION_3;

                                    if (item->GetVnum() == NEW_DRAGON_2_POTION)
                                        type = AFFECT_NEW_AFFECT_POTION_4;

                                    if (item->GetVnum() == NEW_DRAGON_3_POTION)
                                        type = AFFECT_NEW_AFFECT_POTION_5;

                                    if (item->GetVnum() == NEW_DRAGON_4_POTION)
                                        type = AFFECT_NEW_AFFECT_POTION_6;

                                    if (AFFECT_NONE == type)
                                        break;
                        
                                    if (FindAffect(AFFECT_ITEM_BLOCK))
                                    {
                                        ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, ("Bunu yapabilmek icin 5 saniye beklemelisin!"));
                                        return false;
                                    }

                                    CAffect * pAffect = FindAffect(type);

                                    if (NULL == pAffect)
                                    {
                                        EPointTypes bonus = POINT_NONE;
                                        EAffectBits flag = AFF_NONE;

                                        if (item->GetVnum() == NEW_KRITIK_POTION)
                                        {
                                            bonus = POINT_CRITICAL_PCT;
                                        }

                                        if (item->GetVnum() == NEW_DELICI_POTION)
                                        {
                                            bonus = POINT_PENETRATE_PCT;
                                        }

                                        if (item->GetVnum() == NEW_DRAGON_1_POTION)
                                        {
                                            bonus = POINT_MAX_HP_PCT;
                                        }

                                        if (item->GetVnum() == NEW_DRAGON_2_POTION)
                                        {
                                            bonus = POINT_ATT_GRADE_BONUS;
                                        }

                                        if (item->GetVnum() == NEW_DRAGON_3_POTION)
                                        {
                                            bonus = POINT_MAX_SP_PCT;
                                        }

                                        if (item->GetVnum() == NEW_DRAGON_4_POTION)
                                        {
                                            bonus = POINT_DEF_BONUS;
                                        }

                                        AddAffect(type, bonus, item->GetValue(2), flag, INFINITE_AFFECT_DURATION, 0, true);
                                        AddAffect(AFFECT_ITEM_BLOCK, POINT_NONE, 0, 0, 5, 0, true, false);
                                        item->Lock(true);
                                        item->SetSocket(0, true);
                                    }
                                    else
                                    {
                                        RemoveAffect(pAffect);
                                        item->Lock(false);
                                        item->SetSocket(0, false);
                                    }
                                }
                                break;
                            case NEW_SEBNEM_PEMBE:
                            case NEW_SEBNEM_KIRMIZI:
                            case NEW_SEBNEM_MAVI:
                            case NEW_SEBNEM_BEYAZ:
                            case NEW_SEBNEM_YESIL:
                            case NEW_SEBNEM_SARI:
                                {
                                    EAffectTypes type = AFFECT_NONE;
                        
                                    if (FindAffect(AFFECT_ITEM_BLOCK))
                                    {
                                        ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, ("Bunu yapabilmek icin 5 saniye beklemelisin!"));
                                        return false;
                                    }


                                    if (item->GetVnum() == NEW_SEBNEM_PEMBE)
                                        type = AFFECT_NEW_SEBNEM_POTION_1;

                                    if (item->GetVnum() == NEW_SEBNEM_KIRMIZI)
                                        type = AFFECT_NEW_SEBNEM_POTION_2;

                                    if (item->GetVnum() == NEW_SEBNEM_MAVI)
                                        type = AFFECT_NEW_SEBNEM_POTION_3;

                                    if (item->GetVnum() == NEW_SEBNEM_BEYAZ)
                                        type = AFFECT_NEW_SEBNEM_POTION_4;

                                    if (item->GetVnum() == NEW_SEBNEM_YESIL)
                                        type = AFFECT_NEW_SEBNEM_POTION_5;

                                    if (item->GetVnum() == NEW_SEBNEM_SARI)
                                        type = AFFECT_NEW_SEBNEM_POTION_6;
                        
                        

                                    if (AFFECT_NONE == type)
                                        break;

                                    CAffect * pAffect = FindAffect(type);

                                    if (NULL == pAffect)
                                    {
                                        EPointTypes bonus = POINT_NONE;
                                        EAffectBits flag = AFF_NONE;

                                        if (item->GetVnum() == NEW_SEBNEM_PEMBE)
                                        {
                                            bonus = POINT_PENETRATE_PCT;
                                        }

                                        if (item->GetVnum() == NEW_SEBNEM_KIRMIZI)
                                        {
                                            bonus = POINT_CRITICAL_PCT;
                                        }

                                        if (item->GetVnum() == NEW_SEBNEM_MAVI)
                                        {
                                            bonus = POINT_ATT_GRADE_BONUS;
                                        }

                                        if (item->GetVnum() == NEW_SEBNEM_BEYAZ)
                                        {
                                            bonus = POINT_DEF_GRADE;
                                        }

                                        if (item->GetVnum() == NEW_SEBNEM_YESIL)
                                        {
                                            bonus = POINT_RESIST_MAGIC;
                                        }

                                        if (item->GetVnum() == NEW_SEBNEM_SARI)
                                        {
                                            bonus = POINT_ATT_SPEED;
                                        }
                            
                            
                                        AddAffect(type, bonus, item->GetValue(2), flag, INFINITE_AFFECT_DURATION, 0, true);
                                        AddAffect(AFFECT_ITEM_BLOCK, POINT_NONE, 0, 0, 5, 0, true, false);
                                        item->Lock(true);
                                        item->SetSocket(0, true);
                                    }
                                    else
                                    {
                                        RemoveAffect(pAffect);
                                        item->Lock(false);
                                        item->SetSocket(0, false);
                                    }
                                }
                                break;
#endif
Yazar
bykatil199
Kaynak İndirilme
87
Görüntüleme
391
İlk yayınlama
Son Güncelleme
Değerlendirme
0.00 yıldız(lar) 0 rating

bykatil199 - Kaynakları

Geri
Üst