Hikayeler

Reklam vermek için turkmmo@gmail.com
Kaynak ikonu

[C++] 5 Envanter Yapımı Game / Client 1

indirmek için izniniz yok
Server Klasöründeki common klasörü açılır içerisindeki length.h açılır ve aratılır

Kod:
INVENTORY_MAX_NUM        = 90,

Kod:
INVENTORY_MAX_NUM        = 225,

Bu Şekilde Değiştirilir Ve length.h Kapatılır.

Şimdi Game / src İçindeki exchange.cpp açılır ve aratılır.

Kod:
    static CGrid s_grid1(5, INVENTORY_MAX_NUM/5 / 2); // inven page 1
    static CGrid s_grid2(5, INVENTORY_MAX_NUM/5 / 2); // inven page 2

Altına Eklenir

Kod:
    static CGrid s_grid3(5, INVENTORY_MAX_NUM/5 / 2); // inven page 3
    static CGrid s_grid4(5, INVENTORY_MAX_NUM/5 / 2); // inven page 3
    static CGrid s_grid5(5, INVENTORY_MAX_NUM/5 / 2); // inven page 3

exchange.cpp içerisinde tekrar aratılır :

Kod:
    s_grid1.Clear();
    s_grid2.Clear();

Altına Eklenir


Kod:
    s_grid3.Clear();
    s_grid4.Clear();
    s_grid5.Clear();

Tekrar exchange.cpp de aratılır

Kod:
for (i = 0; i < INVENTORY_MAX_NUM / 2; ++i)

Ve Kod Bloğunu Tamamen Şu Şekilde Değiştiriniz

Kod:
    for (i = 0; i < INVENTORY_MAX_NUM / 5; ++i)
    {
        if (!(item = victim->GetInventoryItem(i)))
            continue;

        s_grid1.Put(i, 1, item->GetSize());
    }
    for (i = INVENTORY_MAX_NUM / 5; i < INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
    {
        if (!(item = victim->GetInventoryItem(i)))
            continue;

        s_grid2.Put(i - INVENTORY_MAX_NUM / 5, 1, item->GetSize());
    }

    for (i = INVENTORY_MAX_NUM / 5; i < INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
    {
        if (!(item = victim->GetInventoryItem(i)))
            continue;

        s_grid3.Put(i - INVENTORY_MAX_NUM / 5, 1, item->GetSize());
    }
    for (i = INVENTORY_MAX_NUM / 5; i < INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
    {
        if (!(item = victim->GetInventoryItem(i)))
            continue;

        s_grid4.Put(i - INVENTORY_MAX_NUM / 5, 1, item->GetSize());
    }
    for (i = INVENTORY_MAX_NUM / 5; i < INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
    {
        if (!(item = victim->GetInventoryItem(i)))
            continue;

        s_grid5.Put(i - INVENTORY_MAX_NUM / 5, 1, item->GetSize());
    }


Client Kısmında Client/Userinterface içerisindeki GameType.h açılır ve aratılır

Kod:
const DWORD c_Inventory_Page_Count = 2;

Bu Şekilde Değiştirilir

Kod:
const DWORD c_Inventory_Page_Count = 5;

Taşma Sorununu Engelleyen Kodlar:

char_item.cpp açılır ve ne kadar
Kod:
 INVENTORY_MAX_NUM / 2

Varsa Aratılır Hepsi Şu Şekilde Değiştirilir

Kod:
INVENTORY_MAX_NUM / 5

Python Eklentileri Hazır .py ler

uinventory.py root içerisine inventorywindow.py locale_tr içerisine atılır

Link: https://www.dosyaupload.com/9tgW

Virüs Taraması:
https://www.virustotal.com/#/file/8...4ab368a8c5126dc28191b9b225490aea02e/detection

İyi Forumlar.

Kanıt:
dnPDvp.jpg
Yazar
MaviAy44
Kaynak İndirilme
14
Görüntüleme
214
İlk yayınlama
Son Güncelleme
Değerlendirme
0.00 yıldız(lar) 0 rating

MaviAy44 - Kaynakları

Geri
Üst