Server Klasöründeki common klasörü açılır içerisindeki length.h açılır ve aratılır
Bu Şekilde Değiştirilir Ve length.h Kapatılır.
Şimdi Game / src İçindeki exchange.cpp açılır ve aratılır.
Altına Eklenir
exchange.cpp içerisinde tekrar aratılır :
Altına Eklenir
Tekrar exchange.cpp de aratılır
Ve Kod Bloğunu Tamamen Şu Şekilde Değiştiriniz
Client Kısmında Client/Userinterface içerisindeki GameType.h açılır ve aratılır
Bu Şekilde Değiştirilir
Taşma Sorununu Engelleyen Kodlar:
char_item.cpp açılır ve ne kadar
Varsa Aratılır Hepsi Şu Şekilde Değiştirilir
Python Eklentileri Hazır .py ler
uinventory.py root içerisine inventorywindow.py locale_tr içerisine atılır
Link: https://www.dosyaupload.com/9tgW
Virüs Taraması:
https://www.virustotal.com/#/file/8...4ab368a8c5126dc28191b9b225490aea02e/detection
İyi Forumlar.
Kanıt:
Kod:
INVENTORY_MAX_NUM = 90,
Kod:
INVENTORY_MAX_NUM = 225,
Bu Şekilde Değiştirilir Ve length.h Kapatılır.
Şimdi Game / src İçindeki exchange.cpp açılır ve aratılır.
Kod:
static CGrid s_grid1(5, INVENTORY_MAX_NUM/5 / 2); // inven page 1
static CGrid s_grid2(5, INVENTORY_MAX_NUM/5 / 2); // inven page 2
Altına Eklenir
Kod:
static CGrid s_grid3(5, INVENTORY_MAX_NUM/5 / 2); // inven page 3
static CGrid s_grid4(5, INVENTORY_MAX_NUM/5 / 2); // inven page 3
static CGrid s_grid5(5, INVENTORY_MAX_NUM/5 / 2); // inven page 3
exchange.cpp içerisinde tekrar aratılır :
Kod:
s_grid1.Clear();
s_grid2.Clear();
Altına Eklenir
Kod:
s_grid3.Clear();
s_grid4.Clear();
s_grid5.Clear();
Tekrar exchange.cpp de aratılır
Kod:
for (i = 0; i < INVENTORY_MAX_NUM / 2; ++i)
Ve Kod Bloğunu Tamamen Şu Şekilde Değiştiriniz
Kod:
for (i = 0; i < INVENTORY_MAX_NUM / 5; ++i)
{
if (!(item = victim->GetInventoryItem(i)))
continue;
s_grid1.Put(i, 1, item->GetSize());
}
for (i = INVENTORY_MAX_NUM / 5; i < INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
{
if (!(item = victim->GetInventoryItem(i)))
continue;
s_grid2.Put(i - INVENTORY_MAX_NUM / 5, 1, item->GetSize());
}
for (i = INVENTORY_MAX_NUM / 5; i < INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
{
if (!(item = victim->GetInventoryItem(i)))
continue;
s_grid3.Put(i - INVENTORY_MAX_NUM / 5, 1, item->GetSize());
}
for (i = INVENTORY_MAX_NUM / 5; i < INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
{
if (!(item = victim->GetInventoryItem(i)))
continue;
s_grid4.Put(i - INVENTORY_MAX_NUM / 5, 1, item->GetSize());
}
for (i = INVENTORY_MAX_NUM / 5; i < INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
{
if (!(item = victim->GetInventoryItem(i)))
continue;
s_grid5.Put(i - INVENTORY_MAX_NUM / 5, 1, item->GetSize());
}
Client Kısmında Client/Userinterface içerisindeki GameType.h açılır ve aratılır
Kod:
const DWORD c_Inventory_Page_Count = 2;
Bu Şekilde Değiştirilir
Kod:
const DWORD c_Inventory_Page_Count = 5;
Taşma Sorununu Engelleyen Kodlar:
char_item.cpp açılır ve ne kadar
Kod:
INVENTORY_MAX_NUM / 2
Varsa Aratılır Hepsi Şu Şekilde Değiştirilir
Kod:
INVENTORY_MAX_NUM / 5
Python Eklentileri Hazır .py ler
uinventory.py root içerisine inventorywindow.py locale_tr içerisine atılır
Link: https://www.dosyaupload.com/9tgW
Virüs Taraması:
https://www.virustotal.com/#/file/8...4ab368a8c5126dc28191b9b225490aea02e/detection
İyi Forumlar.
Kanıt:
