Reklam vermek için [email protected]
Kaynak ikonu

BİYOLOG_SİSTEM [TEK - TIK] 92-94 SALDIRI BUG FİXED 1

indirmek için izniniz yok
cpp:
quest biyolog_system begin
    state start begin
        when login begin
        setstate(information)
        end
    end
    state information begin
        when letter begin
        local v = find_npc_by_vnum(20084)
        if v != 0 then
            target.vid("__TARGET__", v, "Biyolog Chaegirab")
        end
            send_letter ("Biyolog Chaegirab")
        end
        when button or info begin
            say_title ("Biyolog Chaegirab")
            say("")
            say ("Uriel'in Öğrencisi Biyolog Chaegirab,")
            say ("Seni arıyor.")
            say ("Git ve onu bul.")
            say("")
        end
        when __TARGET__.target.click or
            20084.chat."Biyolog Chaegirab" begin
            target.delete("__TARGET__")
            say_title ("Merhaba "..pc.get_name().."")
            say("")
            say ("Truva ll sana kalıcı özellikler vermemi emir etti.") --Server Name
            say ("Çok zamanını almayacagım tek tık olarak vereceğim")
            say ("Verilen özelliklerde herangibir bug söz konusu değildir.")
            say ("Hadi başlayalım..")
            say("")
            wait()
            say_title("BİLGİLENDİRME:")
            say("")
            say_reward("Kalıcı Özellikler Denetleniyor[DELAY value;2500]...[/DELAY]")
            say("")
            say("Denetleme tamamlandı başlayabiliriz.")
            say("")
            wait()
            say_title ("                                Özellikler:")
            say ("                                5.000% Max HP (Kalıcı)") --1
            say ("                                2.500% Max SP (Kalıcı)") --2
            say ("                                +15% Saldırı Hızı (Kalıcı)") --3
            say ("                                +25% Hareket Hızı (Kalıcı)") --4
            say ("                                +40% Hp Üretimi (Kalıcı)") --5
            say ("                                +20% Sp Üretimi (Kalıcı)") --6
            say ("                                +10% Yarı İnsanlara Karşı Güç (Kalıcı)") --7
            say ("                                +50% Ölümsüzlere Karşı Güç (Kalıcı)") --8
            say ("                                +50% Şeytanlara Karşı Güç (Kalıcı)") --9
            say ("                                +300% Saldırı Değeri (Kalıcı)") --10
            say ("                                +60% Savunma (Kalıcı)") --11
            say ("                                +600% Büyülü Saldırı (Kalıcı)") --12
            say ("                                +10% Savaşcı'ya Karşı Güç (Kalıcı)") --13
            say ("                                +10% Ninja'ya Karşı Güç (Kalıcı)") --14
            say ("                                +10% Sura'ya Karşı Güç (Kalıcı)") --15
            say ("                                +10% Şaman'a Karşı Güç (Kalıcı)") --16
            say ("                                +10% Canavar'lara Karşı Güç (Kalıcı)") --17
            say ("                                +8% Savaşcı'ya Karşı Savunma (Kalıcı)") --18
            say ("                                +8% Ninja'ya Karşı Savunma (Kalıcı)") --19
            say ("                                +8% Sura'ya Karşı Savunma (Kalıcı)") --20
            say ("                                +8% Şaman'a Karşı Savunma (Kalıcı)") --21

            affect.add_collect(1,5000,60*60*24*365*60) --1 MAX_HP %5.000 / 60 Year
            affect.add_collect(2,2500,60*60*24*365*60) --2 MAX_SP %2.500 / 60 Year
            affect.add_collect(7,15,60*60*24*365*60) --3 Saldırı hızı %15 / 60 Year
            affect.add_collect(8,25,60*60*24*365*60) --4 Hareket hızı %25 / 60 Year
            affect.add_collect(10,40,60*60*24*365*60) --5 Hp üretimi %40 / 60 Year
            affect.add_collect(11,20,60*60*24*365*60) --6 Sp üretini %20 / 60 Year
            affect.add_collect(17,10,60*60*24*365*60) --7 YARI İNSAN %10 / 60 Year
            affect.add_collect(21,50,60*60*24*365*60) --8 ölümsüz güc %50 / 60 Year
            affect.add_collect(22,50,60*60*24*365*60) --9 şeytan güc %50 / 60 Year
            affect.add_collect(53,300,60*60*24*365*60) ---10 Saldırı degeri %300 / 60 Year
            affect.add_collect(54,60,60*60*24*365*60) ---11 Savunma %60 / 60 Year
            affect.add_collect(55,300,60*60*24*365*60) ---12 Büyülü saldırı %300 / 60 Year
            affect.add_collect(59,10,60*60*24*365*60) --13 Savascı add %10 / 60 Year
            affect.add_collect(60,10,60*60*24*365*60) --14 Ninja add %10 / 60 Year
            affect.add_collect(61,10,60*60*24*365*60) --15 sura add %10 / 60 Year
            affect.add_collect(62,10,60*60*24*365*60) --16 shaman add %10 / 60 Year
            affect.add_collect(63,10,60*60*24*365*60) --17 canavar add %10 / 60 Year
            affect.add_collect(78,8,60*60*24*365*60) --18 Savascı Savunma %8 / 60 Year
            affect.add_collect(79,8,60*60*24*365*60) --19 Ninja Savunma %8 / 60 Year
            affect.add_collect(80,8,60*60*24*365*60) --20 Sura Savunma %8 / 60 Year
            affect.add_collect(81,8,60*60*24*365*60) --21 Shaman Savunma %8 / 60 Year

            wait()
            say_title ("Biyolog Chaegirab:")
            say ("Özellikler Karakterine (Kalıcı) Olarak Eklendi.")
            say ("Diğer özellikler seçmeli olucak.")
            say ("Seçerken emin olmalısın çünkü geri dönüşü yok.")
            say("")
            say ("Truva II MMORPG İyi oyunlar diler.") --Server Name
            setstate(secmeli)
        end
    end
    state secmeli begin
        when letter begin
        local v = find_npc_by_vnum(20084)
        if v != 0 then
            target.vid("__TARGET__", v, "Biyolog Chaegirab1")
        end
            send_letter ("Biyolog Chaegirab")
        end
        when button or info begin
            say_title ("Biyolog Chaegirab:")
            say("")
            say ("Seçmeli özelikler için istediğin zaman gelebilirsin.")
            say ("Seçimini iyi düşün.")
            say ("(+1.000% Max Hp) - (+200% Savunma) - (+100% Saldırı Değeri)")
            say("")
        end
        when __TARGET__.target.click or
            20084.chat."Biyolog Chaegirab" begin
            say_title ("[WINDOW_SIZE width;375|height;375]Biyolog Chaegirab;")
            say("")
            say_title ("Merhaba "..pc.get_name().."")
            say_reward ("Kararını verdiysen birini seçmelisin")
            say_reward ("Birini seçtikden sonra diğer seçmeli görev için tekrar uğra.")
            say ("Bu Ödüllerden Birini Seçmen Gerek;")
            say("")
            say ("Truva II MMORPG İyi oyunlar diler.") --Server Name
            say("")
            local s = select ("+1000 HP" , "Savunma Değeri +200" , "Saldırı Değeri +100" , "Daha Sonra")
            if s == 1 then
            affect.add_collect(apply.MAX_HP,1000,60*60*24*365*60) / 60 Year
            setstate(sec)
            target.delete("__TARGET__")
            syschat("+1000% Max HP (Yaşam) Kazandin !")
            elseif s == 2 then
            affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,200,60*60*24*365*60) / 60 Year
            setstate(sec)
            target.delete("__TARGET__")
            syschat("+200% Savunma (Defans) Kazandin !")
            elseif s == 3 then
            affect.remove_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,300,60*60*24*365*60) / - 60 Year
            affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,400,60*60*24*365*60) / 60 Year
            setstate(sec)
            target.delete("__TARGET__")
            syschat("+100% Hasar (Saldırı) Kazandin !")
        end
    end
end
    state sec begin
        when letter begin
        local v = find_npc_by_vnum(20084)
        if v != 0 then
            target.vid("__TARGET__", v, "Biyolog Chaegirab2")
        end
            send_letter ("Biyolog Chaegirab")
        end
        when button or info begin
            say_title ("Biyolog Chaegirab:")
            say("")
            say ("Seçmeli özelikler için istediğin zaman gelebilirsin.")
            say ("Seçimini iyi düşün.")
            say ("(+2.000% Max Hp) - (+400% Savunma) - (+200% Saldırı Değeri)")
            say("")
        end
        when __TARGET__.target.click or
            20084.chat."Biyolog Chaegirab" begin
            say_title ("Biyolog Chaegirab;")
            say("")
            say_title ("Merhaba "..pc.get_name().."")
            say ("Bu Truva II'nin sana verdiği son kalıcı özellik") --Server Name
            say ("Bu Ödüllerden Birini Seçmen Gerek;")
            say("")
            say ("Truva II MMORPG İyi oyunlar diler.") --Server Name
            say("")
            local s = select ("+2000 HP" , "Savunma Değeri +400" , "Saldırı Değeri +200" , "Daha Sonra")
            if s == 1 then
            affect.add_collect(apply.MAX_HP,2000,60*60*24*365*60) / 60 Year
            setstate(COMPLETE)
            target.delete("__TARGET__")
            syschat("+2000% Max HP (Yaşam) Kazandin !")
            elseif s == 2 then
            affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,400,60*60*24*365*60) / 60 Year
            setstate(COMPLETE)
            target.delete("__TARGET__")
            syschat("+400% Savunma (Defans) Kazandin !")
            elseif s == 3 then
            affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,200,60*60*24*365*60) / 60 Year
            setstate(COMPLETE)
            target.delete("__TARGET__")
            syschat("+200% Hasar (Saldırı) Kazandin !")
        end
    end
end
    state COMPLETE begin
    end
end








QUEST NASIL OKUTULUR;

1. Adım : Cd/Usr/Game/Share/Locale/Turkey/Quest İçine Atıyoruz.

2. Adım: Putty Giriş Yapın Cd /Usr/Game/Share/Locale/Turkey/Quest Yazıp Enter Basıyoruz.

3. Adım: ./qc biyolog.lua Yazıp Enter Basıyoruz.


:typing:

Daha önce bin kere paylaşıldı fakat çogu veya hemen hemen hepsi bugluydu, tarafımca yazıldı bugsuzdur.

Düzenlenecek yerler açıkca belirtilmiştir.

İyi Forumlar dilerim... :)
Yazar
NexusTR
Kaynak İndirilme
1
Görüntüleme
119
İlk yayınlama
Son Güncelleme
Değerlendirme
0.00 yıldız(lar) 0 rating
Üst