Bu lua'yı kendim beyefendinin birisine yazmıştım, sizlerle paylaşmak istedim.
Kaynak kodları tamamen sıfırdan tarafımca yazılmıştır.
Hiçbirşekilde bug yoktur.
Deneyenler kanıt olarak atarsa konuya eklerim.
İndirmeden kaynak kodlara bakmak isteyenler için ;
Kaynak kodları tamamen sıfırdan tarafımca yazılmıştır.
Hiçbirşekilde bug yoktur.
Deneyenler kanıt olarak atarsa konuya eklerim.
İndirmeden kaynak kodlara bakmak isteyenler için ;
Kod:
quest biyolog_islemleri begin
state start begin
function kotrol()
if pc.getqf("30lvl_biyolog") == 1 and
pc.getqf("40lvl_biyolog") == 1 and
pc.getqf("50lvl_biyolog") == 1 and
pc.getqf("60lvl_biyolog") == 1 and
pc.getqf("70lvl_biyolog") == 1 and
pc.getqf("80lvl_biyolog") == 1 and
pc.getqf("85lvl_biyolog") == 1 and
pc.getqf("90lvl_biyolog") == 1 and
pc.getqf("92lvl_biyolog") >= 1
and pc.getqf("94lvl_biyolog") >= 1 then
return true
else
return false
end
end
function biyologlar()
if pc.getqf("30lvl_biyolog") != 1 then
say_turuncu("Biyolog Etkisi (1)")
say_title("")
say_sari("Hareket Hızı +10% (Kalıcı)")
affect.add_collect(apply.MOV_SPEED, 10, 60*60*24*365*60)
pc.setqf("30lvl_biyolog",1)
syschat("+10% Hareket Hızı Kazandın !")
wait()
return true
elseif pc.getqf("40lvl_biyolog") != 1 then
say_turuncu("Biyolog Etkisi (2)")
say_title("")
say_sari("Saldırı Hızı +5%(Kalıcı)")
affect.add_collect(apply.ATT_SPEED,5,60*60*24*365*60)
pc.setqf("40lvl_biyolog",1)
syschat("+5% Saldiri Hizi Kazandin !")
wait()
return true
elseif pc.getqf("50lvl_biyolog") != 1 then
say_turuncu("Biyolog Etkisi (3)")
say_title("")
say_sari("Savunma +60 (Kalıcı)")
affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,60,60*60*24*365*60)
pc.setqf("50lvl_biyolog",1)
syschat("+60% Savunma (Defans) Kazandin !")
wait()
return true
elseif pc.getqf("60lvl_biyolog") != 1 then
say_turuncu("Biyolog Etkisi (4)")
say_title("")
say_sari("Saldırı Değeri +50 (Kalıcı)")
affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,50,60*60*24*365*60)
pc.setqf("60lvl_biyolog",1)
syschat("+50% Saldiri Degeri Kazandin !")
wait()
return true
elseif pc.getqf("70lvl_biyolog") != 1 then
say_turuncu("Biyolog Etkisi (5)")
say_title("")
say_sari("+11% Hareket Hızı (Kalıcı)")
say_sari("+10% Hasar Azaltma (Kalıcı)")
affect.remove_collect(apply.MOV_SPEED, 10, 60*60*24*365*60)
affect.add_collect(apply.MOV_SPEED,21,60*60*24*365*60)
affect.add_collect_point(POINT_DEF_BONUS,10,60*60*24*365*60)
pc.setqf("70lvl_biyolog",1)
syschat("+11% Hareket Hızı ve +10% Hasar Azaltma Kazandın !")
wait()
return true
elseif pc.getqf("80lvl_biyolog") != 1 then
say_turuncu("Biyolog Etkisi (6)")
say_title("")
say_sari("Saldırı Hızı +15% (Kalıcı)")
say_sari("+10% Saldırı Değeri (Kalıcı)")
affect.remove_collect(apply.ATT_SPEED, 5, 60*60*24*365*60)
affect.add_collect(apply.ATT_SPEED,11,60*60*24*365*60)
affect.add_collect_point(POINT_ATT_BONUS,10,60*60*24*365*60)
pc.setqf("80lvl_biyolog",1)
syschat("+6% Saldırı Hızı ve +10% Saldırı Değeri Kazandın !")
wait()
return true
elseif pc.getqf("85lvl_biyolog") != 1 then
say_turuncu("Biyolog Etkisi (7)")
say_title("")
say_sari("Saldırı Hızı +15% (Kalıcı)")
say_sari("+10% Saldırı Değeri (Kalıcı)")
affect.add_collect_point(POINT_RESIST_WARRIOR,10,60*60*24*365*60)
affect.add_collect_point(POINT_RESIST_ASSASSIN,10,60*60*24*365*60)
affect.add_collect_point(POINT_RESIST_SURA,10,60*60*24*365*60)
affect.add_collect_point(POINT_RESIST_SHAMAN,10,60*60*24*365*60)
pc.setqf("85lvl_biyolog",1)
syschat("10% Yarı İnsan Savunması Kazandın !")
wait()
return true
elseif pc.getqf("90lvl_biyolog") != 1 then
say_turuncu("Biyolog Etkisi (8)")
say_title("")
say_sari("+10% Yarı İnsan Saldırı Hazarı (Kalıcı)")
affect.add_collect_point(POINT_ATTBONUS_HUMAN,10,60*60*24*365*60)
pc.setqf("90lvl_biyolog",1)
syschat("10% Yarı İnsan Saldırı Hazarı Kazandın !")
wait()
return true
elseif pc.getqf("92lvl_biyolog") < 1 then
say_turuncu("Biyolog Etkisi (9)")
say_title("")
say_reward("Almak İstediğin Bonusu Seç ;")
local s = select ("+1000 HP"," Savunma Değeri +120 ","Saldırı Değeri +50")
if s == 1 then
affect.add_collect(apply.MAX_HP,1000,60*60*24*365*60)
pc.setqf("92lvl_biyolog",1)
syschat("+1000 HP Aldın !")
say_turuncu("Biyolog Etkisi (9)")
say_title("")
say_sari("Seçimin : +1000 HP")
wait()
return true
elseif s == 2 then
affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,120,60*60*24*365*60)
pc.setqf("92lvl_biyolog",2)
syschat("+120 Savunma Aldın !")
say_turuncu("Biyolog Etkisi (9)")
say_title("")
say_sari("Seçimin : Savunma Değeri +120")
wait()
return true
elseif s == 3 then
affect.remove_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS, 50, 60*60*24*365*60)
affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,100,60*60*24*365*60)
pc.setqf("92lvl_biyolog",3)
syschat("+50 Saldiri Aldın !")
say_turuncu("Biyolog Etkisi (9)")
say_title("")
say_sari("Seçimin : Saldırı Değeri +50")
wait()
return true
end
elseif pc.getqf("94lvl_biyolog") < 1 then
say_turuncu("Biyolog Etkisi (10)")
say_title("")
say_reward("Almak İstediğin Bonusu Seç ;")
local s = select ("+1100 HP","Savunma Değeri +140","Saldırı Değeri +60")
if s == 1 then
affect.add_collect(apply.MAX_HP,1100,60*60*24*365*60)
pc.setqf("94lvl_biyolog",1)
syschat("+1100 HP Aldın !")
say_turuncu("Biyolog Etkisi (10)")
say_title("")
say_sari("Seçimin : +1100 HP")
wait()
return true
elseif s == 2 then
affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,140,60*60*24*365*60)
pc.setqf("94lvl_biyolog",2)
syschat("+140 Savunma Aldın !")
say_turuncu("Biyolog Etkisi (10)")
say_title("")
say_sari("Seçimin : Savunma Değeri +140")
wait()
return true
elseif s == 3 then
affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,60,60*60*24*365*60)
pc.setqf("94lvl_biyolog",3)
syschat("+60 Saldiri Aldın !")
say_turuncu("Biyolog Etkisi (10)")
say_title("")
say_sari("Seçimin : Saldırı Değeri +60")
wait()
return true
end
end
return true
end
when 20084.chat."Biyolog Etkileri" begin
if biyolog_islemleri.kotrol() == true then
say_title(mob_name(npc.get_race()))
say_reward("Bütün biyolog etkilerini almışsın,")
say_reward("Daha fazla alabileceğin bir etki yok.")
return
end
say_title(mob_name(npc.get_race()))
say("Merhaba "..pc.get_name()..",")
say_reward("Biyolog etkilerini almaya başlamak istermisin?")
local mix = select("Tamam, Başlayalım","Hayır, Kalsın")
if mix == 2 then
say_title(mob_name(npc.get_race()))
say_reward("Etkileri istediğin zaman gelip alabilirsin ..")
return
else
while biyolog_islemleri.kotrol() != true do
biyolog_islemleri.biyologlar()
end
say_turuncu("Etkiler Tamamlandı!")
say_title("")
say_reward("Tebrikler,")
say_reward("Bütün etkileri aldın, iyi oyunlar.")
return
end
end
end
end
13.03.2017 eklenti
quest_functions açılır ve içerisine eklenir.
questlib.lua açılır ve içerisine eklenir.
Güle güle kullanmanız dileğiyle ..
quest_functions açılır ve içerisine eklenir.
Kod:
say_sari
say_turuncu
questlib.lua açılır ve içerisine eklenir.
Kod:
function say_sari(name) say(color256(255, 255, 0)..name..color256(255, 255, 0)) end
function say_turuncu(name) say(color256(255, 128, 0)..name..color256(255, 125, 0)) end
Güle güle kullanmanız dileğiyle ..